کد خبر : 1506608 | 02 اسفند 1396 ساعت 12:48 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت تند روزنامه «الوطن» علیه تیم های اماراتی

کار الدحیل تروریسم فوتبالی بود!

تیم الدحیل قطر توانست در یک بازی جذاب و پرگل تیم الوحده امارات را در ابوظبی با نتیجه سه بر دو مغلوب کند.

کار الدحیل تروریسم فوتبالی بود!

به گزارش " ورزش سه" مشکلات سیاسی منطقه باعث شده تا بازی میان تیم های قطری با تیم های اماراتی و عربستانی حواشی تازه ای داشته باشد. به دلیل همین مشکلات سیاسی تیم الدحیل قطر برای بازی با الوحده امارات مجبور شد برای سفر به ابوظبی ابتدا به کویت سفر کرده و از آن جا به امارات برود. سفری که خسته کنندگی آن اعتراض تیم قطری را به همراه داشت. در همین رابطه روزنامه «الوطن» چاپ دوحه در وصف پیروزی تیم الدحیل در ابوظبی یادداشتی را منتشر کرد که در آن انتقادات تندی متوجه اماراتی ها شده است. در این یادداشت آمده است:


تعجب نکنید اگر دولت هایی که ما را در حصار قرار دادند بیایند و لیست جدید از تروریست را اعلام کرده و تیم الدحیل را به تروریست فوتبالی متهم کنند که کارهایی که این تیم در ورزشگاه ابوظبی انجام داده تروریست به معنای فوتبالی بوده است!


با اینکه تیم الدحیل (قطر) برای رسیدن به این بازی خیلی سختی کشید و مجبور شد سفر خسته کننده ای به کویت و سپس امارات داشته باشد و در شروع بازی دروازه شان باز شد ، بازیکنان جمال بلماضی خودشان را پیدا کرده و به بازی برگشتند و با بازی خوبی که انجام دادند اتحاد وحده را از بین برده و باعث شدند «صاحبان خوشبختی» ، خوشبختی را از دست بدهند. (معنی الوحده می شود اتحاد و لقب این تیم صاحبان خوشبختی است)


اگر بازیکنان الدحیل و به خصوص یوسف العربی و یوسف المساکنی دقت بیشتری می کردند شاید الدحیل می توانست با نتیجه سنگین تری حریف را مغلوب کرده و از زمین بیرون بیاید. البته نباید از این موضوع بگذریم که الدحیل دو گل از روی نقطه پنالتی و در ابتدا و انتهای بازی خورد.


برد تیم الدحیل این را ثابت کرد که دست برتر همیشه با کسی است که حرف حق (از لحاظ اخلاقی، انسانی و تمامی جهات) را می زند. با این که ما در فشار خاصی هستیم توانستیم ثابت کنیم در خاک کشورهایی که ما را در این شرایط قرار می دهند می توانیم حرف حق را زده و برنده شویم.

دیدگاه‌ها