کد خبر : 1506693 | 02 اسفند 1396 ساعت 17:37 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه سیب سرخ، سرخ می‌ماند

پاشازاده: نساجی را همین حالا لیگ برتری می کنم

سرمربی فصل گذشته نساجی پس از مدت‌ها درباره چگونگی کناره‌گیری‌اش توضیحاتی داد، او می‌گوید اگر می‌ماند مطمئنا نساجی را لیگ‌برتری می‌کرد.

پاشازاده: نساجی را همین حالا لیگ برتری می کنم

به گزارش ورزش سه، مهدی پاشازاده سرمربی فصل گذشته نساجی پس از کناره‌گیری سکوت کرد و هیچ صحبتی در این‌باره انجام نداد تا این تیم دچار حاشیه نشود، ما به بهانه دیدار استقلال ـ الهلال با او تماس گرفتیم اما درباره کناره‌گیری‌اش از نساجی و اتفاقات حول این تیم سوال کردیم که او پاسخ‌های جالبی به سوالات ما داد.


گپ‌وگفت "ورزش سه" با مهدی پاشازاده را در زیر بخوانید:


دیدار استقلال و الهلال را چطور دیدید؟
آبی‌ها در قدم اول خوب بودند. آنها بعد از گل اول باز هم موقعیت داشتند؛ اما با اخراج گلر حریف بازی سمت و سوی دیگری پیدا کرد و بازی فشرده‌تر شد که اگر اینطور نمی‌شد مطمئنا استقلال در ادامه گل‌های دوم و سوم و حتی چهارم را هم می‌توانست به ثمر برساند.


به نظر شما این تیم از گروه خودش صعود خواهد کرد؟
پیش‌بینی مدعی بودن و صعود به مرحله بعدی از حالا برای استقلال زود است.


به طور کلی عملکرد استقلال را بعد از آمدن شفر چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال خیلی خوب متحول شده و در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان خوب نتیجه کسب می‌کند، ضمن آنکه آمدن مهاجم خارجی خط حمله این تیم را به نسبت اوایل فصل قوی‌تر کرده است.


فکر می‌کنید دربی با چه نتیجه‌ای پایان یابد؟
باتوجه به بالا و پایین شدن استقلال و پرسپولیس در نتیجه‌گیری، پیش‌بینی‌ام از دربی همان نتیجه تساوی است. البته با وجود تحولات این دو تیم دربی پرهیجانی را شاهد خواهیم بود.


برویم سراغ نساجی و اتفاقات بعد از جدایی شما، چه شد که از این تیم رفتید؟
رفتنم از نساجی خواسته من نبود، ما با دست بسته تیمی را متحول کردیم که شرایط مساعدی نداشت و تازه داشت در لیگ دسته اول جان می‌گرفت. زمانی که به خواست مسئولین از این تیم جدا شدم این تیم در رتبه دوم جدول جای داشت، جایگاهی که هیچ وقت به خود ندیده بود.


اکنون نساجی به رتبه پنجم سقوط کرده نظر شما درباره جایگاهی که دارد چیست؟
نمی‌دانم چه باید گفت! از طرفی نمی‌توان همه تقصیرها را برگردن یک نفر یعنی سرمربی انداخت؛ اما مطمئنا چیزهایی بوده که این تیم اینطور نتیجه گرفته است. اگر این تیم درست و حسابی هدایت شود همین حالا هم من می‌توانم این تیم را لیگ‌برتری کنم.


منظور شما این است که اگر بخواهند دوباره به این تیم بازخواهید گشت؟
نه، ولی مطمئنا اگر می‌بودم، می‌توانستم این تیم را لیگ‌برتری کنم. البته من نمی‌خواهم با گفتن این صحبت تیم دچار حاشیه شود؛ ولی با تلاشی که آقای صنیعی‌فر داشتند و از جیب‌شان خرج می‌کنند موفقیت این تیم را می‌دیدم و ای کاش وقت بیشتر به من می‌دادند تا آنچه هدف همه در ابتدای فصل بود حاصل می‌شد. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.


چرا شما بعد از آنکه کناره‌تان گذاشتند هیچ دفاعیه یا صحبتی انجام ندادید؟
به نظرم آن زمان صحبت کردنم درست نبود، چون هجمه‌ای هم علیه تیم و هم من ایجاد می‌شد که من این را نمی‌خواستم. ترجیح دادم سکوت کنم تا به زمانش درباره این تیم صحبت کنم در واقع قصدم این بود که مردم خودشان قضاوت کنند، چون آنها دیدند که من چطور تیم را دست گرفتم و چطور آن را متحول کردم.


اگر می‌ماندید این تیم را باید جز مدعیان صعود به لیگ‌برتر می‌دانستیم؟
شک نکنید، ما همان زمان فاصله چندانی با نفت‌مسجدسلیمان نداشتیم و گفته بودم که می‌توانیم به راحتی صدرنشین باشیم و شدنی است؛ ولی خب نگذاشتند. شما ببینید چقدر این تیم امتیاز از دست داد و چه اتفاقاتی برایش رخ داد. در زمان حضورم بالا سر این تیم ما خیلی از تیم‌ها را تحت فشار گذاشتیم و به سختی از حریفان امتیاز گرفتیم، یادتان باشد همیشه سیب سرخ، سرخ می‌ماند.  


آیا از مسئولین این باشگاه هنوز هم دلخورید؟
نه، البته این نه مربوط به آقای صنیعی‌فر که همیشه به من در طول زمان حضورم در نساجی لطف داشتند است و شاید از برخی افراد که در این تصمیم‌گیری دخیل بودند ناراحت باشم که به فراموشی سپردم. فقط می‌خواهم یک جمله را به آنها بگویم؛ هیچ کس تا نمیرد به بهشت نخواهد رفت، حرفی که آن زمان گفتم و تنها دفاعیه‌ام بود را دوباره تکرار می‌کنم. خوب است روی این جمله فکر شود و به آن توجه شود. ضمنا کسانی که این کار را انجام دادند باید جوابگوی مردم باشند و حیف این همه زحمات و حیف این همه حمایت خوب هوادار پرشور قائمشهری.


فکر می‌کنید تمامی این اتفاقات رخ داد تا تیم خونه‌به‌خونه جایگاه شما را کسب کند؟
نمی‌دانم و نمی‌توانم قضاوت کنم. قطعا روی این تیم کار شده است که توانسته اینقدر خوب نتیجه بگیرد دیگر؛ ولی هرچه بود اتفاقاتی دست به دست هم داد تا زحمات ما به بار ننشیند.


شما چه راهکاری برای موفقیت نساجی پیشنهاد می‌کنید؟
من صحبت‌ها و پیشنهاداتم را در ابتدای صحبت‌هایم گفتم، خواه دوستان پند گیرند خواه ملال.

دیدگاه‌ها