کد خبر : 1506715 | 02 اسفند 1396 ساعت 19:05 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی و مهدی‌‍ پور پاسورهای خوب ناکام (عکس)

مهدی مهدی پور و مهدی کیانی دو هافبک تدافعی تیم تراکتورسازی در میان 10 پاسور برتر آسیا طی دو هفته ابتدایی این رقابت های قرار دارند.

به گزارش "ورزش سه،" تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان هفته ی سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بدترین نتایج نماینده های ایرانی حاضر در این مسابقات را کسب کرده و بدون امتیاز در رتبه ی انتهایی گروه اول این رقابت ها قرار گرفته است.


شاگردان ساغلام در دیدار اول و در شرایطی که میزبان بودند در ورزشگاه السیب امارات برابر الاهلی عربستان با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کردند و در دیدار دوم برابر الغرافه ی قطر و در روزی که طارمی ستاره ی میدان بود و سرخپوشان تبریزی با بدشانسی های زیادی مواجه شدند، با شکست سنگین سه بر صفر زمین مسابقه را ترک کردند.


با این حال مهدی کیانی و مهدی مهدی پور دو هافبک تدافعی تراکتورسازی به ترتیب با 167 و 154 پاس در میان 10 پاسور برتر لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند، تا مشخص شود این تیم در بخش میانی زمین کیفیت خوبی دارد و برای صعود به مرحله ی بعدی مسابقات باید عملکرد بهتری در گلزنی و خط دفاعی خود داشته باشد.

 

1285083

1285084

 


گفتنی است احسان پهلوان وینگر تکنیکی تراکتورسازان نیز در پایان هفته ی دوم نمایش های خوبی داشته و با ایجاد 7 موقعیت گلزنی برای هم تیمی های خود، دومین بازیکن برتر از این حیث در پایان روز دوم مسابقات است.

 

دیدگاه‌ها