کد خبر : 1506879 | 03 اسفند 1396 ساعت 21:25 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

گوتی:

نیمار برای پیشرفت باید به رئال مادرید برود

گوتی، کاپیتان سابق رئال مادرید، معتقد است که نیمار برای رسیدن به سطح جدیدی در دوران حرفه ای اش، باید به رئال بپیوندد.

نیمار برای پیشرفت باید به رئال مادرید برود

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان گذشته با انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسا به پاری سن ژرمن رفت اما شایعاتی در مورد نارضایتی او از شرایطش در پاریس منتشر شده و گفته می شود او دوست دارد به رئال برود.

 

گوتی که اکنون مربی تیم جوانان رئال است، معتقد است اگر نیمار بخواهد از پی اس جی جدا شود، بهترین مقصد برای او سانتیاگو برنابئو است.

 

او به کادنا سر گفت:" امیدوارم او در آینده پیراهن رئال را بپوشد. اگر او می خواهد پیشرفت کند و به سطح جدید برسد، تنها رئال برای او باقی می ماند.

 

در نهایت او در باشگاه مهمی مانند بارسلونا بود و اکنون در یک باشگاه مهم دیگر یعنی پاری سن ژرمن است اما تنها باید او را در لیگ قهرمانان دید. تنها چیزی که او کم دارد، بازی در رئال مادرید است."

 

 

1284001

 

 

رئال در این فصل نتایج خوبی در لالیگا نگرفته و از کوپا دل ری نیز حذف شده است و گوتی اعتقاد دارد در حال حاضر، کریس رونالدو تنها بازیکن غیرقابل جانشین تیم زین الدین زیدان است.

 

" دیگر بازیکن غیرقابل جانشینی در رئال وجود ندارد، به جز کریس رونالدو زیرا او این جایگاه را به دست آورد. بیل و بنزما بازیکنان بزرگی هستند و اگر در سطح بالایی باشند، بازیکنان بسیار مهمی برای رئال مادرید هستند.

 

اما با آنچه زیدان انجام داد کاملا مشخص است که یک تیم فوق العاده ساخت و هرکسی که خودش را به او ثابت کند، بازی خواهد کرد. از این به بعد، همه باید تمام تلاش شان را بکنند تا از زیدان فرصت بازی بگیرند."

دیدگاه‌ها