کد خبر : 1506940 | 04 اسفند 1396 ساعت 10:32 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

به انتخاب هو اسکورد

قدوس، بهترین بازیکن دیدار آرسنال- اوسترشوندز

سامان قدوس، مهاجم اوسترشوندز از وبسایت هو اسکورد نمره 8.91 گرفت و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

قدوس، بهترین بازیکن دیدار آرسنال- اوسترشوندز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم اوسترشوندز و آرسنال در لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و اوسترشوندز که در دیدار خانگی 3-0 متحمل شکست شده بود، امیدوار بود که بتواند دیدار نتیجه رفت را جبران کند.

 

اوضاع در نیمه اول طوری پیش رفت که اوسترشوندزی ها کاملا امیدوار بودند و با دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند، خیال خود را تا حدودی راحت کردند. با این حال اوضاع به خوبی پیش نرفت و آرسنال یکی از گل‌ها را جبران کرد تا امید تیم سوئدی کاسته شده و در نهایت نیز بازی با برتری 2-1 آنها تمام شد.

 

1285328

 

 

در جریان بازی، سامان قدوس ستاره این شب تاریخی اوسترشوندز بود. روی گل او، او یک پاس خوب و به موقع برای هم تیمی اش ارسال کرد تا تیمش به گل برسد و روی گل دوم نیز با ارسال یک پاس بلند از داخل زمین خودی برای هم تیمی، زمینه ساز گل دوم تیمش شد.

 

وبسایت هو اسکورد با بررسی عملکرد قدوس، او را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرده است. سامان در این بازی 2 پاس گل داد، 7 پاس کلیدی فرستاد، 3 دریبل موفق داشت، 1 شوت به سمت دروازه و 1 تکل موفق به ثبت رساند و توانست از وبسایت هو اسکورد نمره 8.91 را گرفته و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

 

دیدگاه‌ها