کد خبر : 1506942 | 04 اسفند 1396 ساعت 10:53 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

آمار استثنایی تیم‌های انگلیسی مقابل اسپانیایی ها

آمار جالبی توسط تیم‌های اسپانیایی در تقابل‌هایشان با تیم‌های انگلیسی به ثبت رسیده است.

آمار استثنایی تیم‌های انگلیسی مقابل اسپانیایی ها

به گزارش "ورزش سه"،  در حالی که در طول چند سال اخیر، انگلیسی ها با قراردادن تمرکز خود بر لیگ برتر، نتایج ضعیفی در اروپا کسب کرده بودند. با این حال به نظر تغییر رویه ای جدی بین تیم‌های این کشور در رقابت های اروپایی حاصل شده است. در حقیقت تیم‌های انگلیسی تا به اینجا فصل هنوز هیچ شکستی مقابل تیم‌های انگلیسی نداشته اند. در مرحله گروهی، سویا توانست 3 گل لیورپول را جبران کرده و کار را به تساوی بکشاند، در دیدار برگشت نیز بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

 

1285338

 

 

اتلتیکومادرید که دیگر تیم اسپانیایی است که از چمپیونزلیگ حذف شده، در مرحله گروهی به مصاف چلسی رفت و در خانه مغلوب حریف شد و در استمفوردبریج موفق به کسب تساوی شد. رئال مادرید نیز دیگر تیمی است که در این فصل به مصاف انگلیسی ها رفته است. شاگردان زیدان در برنابئو یک امتیاز مقابل حریف کسب کردند ولی در ومبلی، 3-1 متحمل شکست شدند.

در مرحله حذفی نیز بارسلونا و سویا به مصاف تیم‌های انگلیسی می‌روند و بازی هر دو تیم با تساوی به پایان رسید. کاتالان‌ها در استمفوردبریج به نتیجه ای بهتر از 1-1 دست نیافتند و سویا با وجود موقعیت های فراوان، 0-0 مقابل یونایتد ناکام ماند.

دیدگاه‌ها