کد خبر : 1506989 | 04 اسفند 1396 ساعت 14:25 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز آماده برای اعاده حیثیت خرید پرحاشیه بارسا

عثمان دمبله، ستاره جوانی که با جنجال فراوانی توانست مجوز جدایی از دورتموند و پیوستن به بارسلونا را کسب کند، هنوز نتوانسته ارزش های خود را به اثبات برساند.

همه چیز آماده برای اعاده حیثیت خرید پرحاشیه بارسا

به گزارش "ورزش سه"، دمبله تابستان امسال با قراردادی 105 میلیون یورویی که بر اساس یکسری بندها به 145 میلیون یورو نیز خواهد رسید، به بارسا پیوست ولی پس از انجام تنها سه بازی مصدوم شد.

 

 

1285377

 

 

او در بازی با ختافه از ناحیه ران دچار مصدومیت شد و 4 ماه به دور از میادین ماند. اوایل سال جدید میلادی دمبله شرایط بازی را پیدا کرد ولی دوباره مصدوم شد و یک ماه دیگر به دور از میادین ماند. ستاره 21 ساله فرانسوی در یکی دو هفته اخیر اغلب روی نیمکت حضور داشته و والورده(سرمربی بارسا) در دو بازی گذشته برابر ایبار و چلسی حتی یک دقیقه هم به وی میدان نداد تا او همچنان از گلزنی برای تیم جدیدش محروم بماند.

 

 

1285376

 

 

امروز هر دو نشریه ورزشی چاپ بارسلونا یعنی اسپورت و موندودپورتیوو گزارش دادند که ارنستو والورده متقاعد شده است که فردا در بازی مقابل خیرونا، بهترین زمان ممکن برای حضور دمبله در ترکیب اصلی است و ستاره فرانسوی این فرصت را دارد تا پس از چند ماه، اعاده حیثیت کند.

والورده در نشست خبری پس از بازی با چلسی در مورد عدم میدان دادن به دمبله گفته بود که چنین دیدار بزرگی، زمان مناسب برای آزمون و خطا نیست و ترجیح می داده روی بازیکنان آماده تر خود حساب کند ولی به نظر می رسد که دمبله حالا به شرایط مورد نظر سرمربی بارسا رسیده و فردا ممکن است برابر خیرونا، شاهد اولین گل های او برای بلوگرانا باشیم.

دیدگاه‌ها