کد خبر : 1507035 | 04 اسفند 1396 ساعت 15:53 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ موضعی ندارم؛

وزیر آب پاکی را روی دست خادم ریخت

فدراسیون کشتی در انتظار حمایت وزارت ورزش از مساله نحوه حضور کشتی گیران مقابل رژیم اشغالگر بود اما سلطانی فر رسما اعلام کرد موضعی ندارد.

وزیر آب پاکی را روی دست خادم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، بیانیه هفته گذشته رسول خادم مبنی بر مشکلات فدراسیون کشتی در نحوه رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر سر و صداهای بسیاری را ایجاد کرد. گفته می شد خادم انتظار حمایت مسعود سلطانی فر در این روزها و حتی روزهای گذشته را داشت که هیچ وقت این اتفاق رخ نداد. به نظر می رسید خادم طعنه هایی هم به وزیر ورزش در بیانیه خود زده بود جایی که می گفت:

« همه کسانی که مسئولان اصلی این تصمیم گیری هستند، در این شرایط نه تنها کوچکترین نقشی در کمک به ورزشکار، مربی و فدراسیون مربوطه ندارند، بلکه کلا آنقدر عقب می ایستند که اصلا دیده نشوند....آن وقت در صفحات داخلی و خارجی شبکه های اجتماعی میبینی که به علیرضا کریمی ناسزا گفته اند، مربیش را تحقیر کرده اند  و فدراسیونش را بی عرضه خوانده اند. پس از چنین اتفاقاتی فدراسیون کشتی در داخل کشور از سوی مراجع مسئول، با خط و خطوط دادن به برخی رسانه ها چوب می خورد که چرا کشتی گیرت قرعه اش با کشتی گیر رژیم صهیونیستی افتاده و فدراسیون نتوانسته است با کمک از الهامات غیبی، این مسئله را قبل از قرعه کشی حل کند؟ و یا اینکه اصلا فدراسیون چرا کشتی گیرش را به مسابقات جهانی که در آن رژیم اشغالگر قدس شرکت می کند برده است؟ گویا مسابقات جهانی دیگری هم هست که بدون رژیم اشغالگر قدس برگزار می شود. در حالی که فدراسیون در داخل کشور برای اجرای دستوری که در فرآیند تصمیم گیری آن هیچ کاره بوده، بازخواست می شود، نماینده فدراسیون در هییت رییسه اتحادیه جهانی کشتی، پیش هر کس و ناکسی باید خواهش کند که ورزش ملی کشورم را تعلیق نکنید. کشتی گیر جوان کشورم را محروم نکنید و مربی زحمتکشی که با دریافت ماهانه یکصد هزار تومان حقوق، عاشقانه به تربیت جوانان کشورم می پردازد را جریمه نکنید. آنوقت در داخل کشور همان مسوولان همیشه غایب، موج رسانه ای را هدایت می کنند که کدام تعلیق؟ اینها همه بزرگنمایی است!گویا باور نداریم میلیون ها نفر در داخل و خارج از کشور با دقت رفتارهای دوگانه و چند گانه مان را می بینند. »


با این حال مسعود سلطانی فر در اولین واکنش خود به بیانیه رسول خادم با آرامش کامل گفت:« من هیچ موضعی ندارم. قرار نیست که هر فردی در هر جایی موضعگیری کرد من به‌عنوان وزیر ورزش بخواهم رد یا تأیید کنم و فکر می‌کنم باید از خود آقای رسول خادم بپرسید.»

دیدگاه‌ها