کد خبر : 1507053 | 04 اسفند 1396 ساعت 16:58 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو فان باستن و همراهی اینفانتینو

ستاره بزرگ تاریخ فوتبال جهان مهمان جدید دربی

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال اسطوره فوتبال هلند به تهران سفر می کند.

ستاره بزرگ تاریخ فوتبال جهان مهمان جدید دربی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره برنامه سفر رییس فیفا به ایران به دعوت فدراسیون فوتبال عنوان کرد:مطابق هماهنگی های صورت گرفته،آقای اینفانتینو در روزهای پایانی هفته آینده به تهران سفر خواهند کرد.فرآیند مربوط به برنامه ریزی دیدارها و جلسات ایشان در تهران از مدتی قبل در فدراسیون فوتبال آغاز شده است و جزییات دقیق این برنامه ها،روز سه شنبه اطلاع رسانی خواهد شد.در این میان دیدار با خانواده مدیران فوتبال کشورمان و پیشکسوتان ارجمند جزو برنامه های اصلی حضور رییس فیفا در تهران قرار خواهد داشت.

 


وی افزود:مارکو فان باستن،اسطوره فوتبال هلند و رییس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد و همراه ایشان به کشورمان عزیمت می کند.

 

اینفانتینو پیش از این قرار بود که برای تماشای دربی در ورزشگاه حاضر شود و حالا با اضافه شدن فان باستن سرمربی پیشین و اسطوره فوتبال هلند، یک تماشاگر ویژه به تماشاگران دربی 10 اسفندماه اضافه خواهد شد نا لیست مهامانان ویژه حساس ترین دیدار فوتبال ایران، طولانی تر و البته جذاب تر شود.


شرایط خوب دو تیم استقلال و پرسپولیس طی هفته های گذشته و حضور دو مربی خارجی و نام آشنا در کنار حضور مهمانانی مانند اینفانتینو و فان باستن می تواند دربی هشتاد و ششم را تبدیل به یکی از به یاد ماندنی ترین دربی های چند سال اخیر کند.

 

فان باستن که با عملکرد خود در تیم رویایی هلند یکی از چهره های محبوب در فوتبال ایران محسوب می شود، سابقه دریافت سه توپ طلا را در کارنامه خود دارد اما موضوعی که حضور او را پر اهمیت تر کرده است، سمت کنونی وی است. اسطوره فوتبال هلند که مسئول کمیته آموزش فدراسیون جهانی فوتبال فیفا را بر عهده دارد، بعد از اینفانتینو از جمله افراد مهم و تاثیر گذار فدراسیون جهانی است و مطمئنا یک نمایش با کیفیت در دربی می تواند تصویری مهم و تاثیر گذار از فوتبال ایران در ذهن او رقم بزند.

دیدگاه‌ها