کد خبر : 1507066 | 04 اسفند 1396 ساعت 17:33 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

به زمین خوردیم و نتوانستیم توپ را دور کنیم

نصرتی: زمین تختی برد را از ما گرفت

مدافع گلزن نفتی ها می گوید زمین خراب ورزشگاه تختی باعث شد تا دو بازیکن تیم نفت در حین باز شدن دروازه شان زمین بخورند و نتوانند دفاع کنند.

نصرتی: زمین تختی برد را از ما گرفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی پس از پایان بازی تیم های نفت تهران و آبادان درباره گلزنی خود و کسب نتیجه تساوی گفت: درباره گل باید بگویم که تلاش همه بازیکنان بود که همه آنها زحمت کشیدند و در نهایت گل توسط من به ثمر رسید. اما باید بگویم همه ما خیلی خیلی ناراحت هستیم. ما می توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و حاشیه امنیت خود را بیشتر کنیم.


او ادامه داد: زمین اینجا همیشه ما را اذیت می کند. ببینید در زمانی که گل خوردیم من و عزتی زمین خوردیم و نتوانستیم به دفاع بپردازیم. این زمین متاسفانه باعث شده تا ما در بسیاری از بازی‌ها متضرر شویم. مانند بازی امروز که باید به عنوان تیم پیروز زمین را ترک می کردیم.


مدافع نفتی ها درباره باقی ماندن کادرفنی این تیم در فصل آینده گفت: فکر می کنم کادر فنی ما و در راس آنها آقای افاضلی کاملا باانگیزه و فوق العاده هستند و توانستند شرایط بسیار خوبی از نظر فنی برای ما ایجاد کردند. مالکین جدید ما هم مدیران خوبی هستند. الان مجموعه خوبی داریم و اگر از ابتدای فصل اینها بودند می توانستیم به جایگاه بسیار بهتری دست پیدا کنیم. فکر می کنم همین مجموعه باید برای فصل آینده نیز حفظ شود چرا که در 7 دیدار اخیر هیچ باختی به دست نیاوردیم.

دیدگاه‌ها