کد خبر : 1507208 | 05 اسفند 1396 ساعت 12:01 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

یک جریمه دیگر وارد حساب سپیدرود شد

طغیان علی کریمی ادامه‌دار می‌شود؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز آرای جدید خود را اعلام کرد و بدین ترتیب تیم سپیدرود رشت یک بار دیگر مشمول جریمه ای چند میلیونی شد.

طغیان علی کریمی ادامه‌دار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش و در حکم قبلی کمیته انضباطی، سپیدرودی ها یکی از تیم هایی بودند که نقره داغ شدند و جریمه ای سنگین را به خاطر رفتار هواداران پیش روی خود دیدند. اتفاقی که کبریتی بود بر انبار باروت علی کریمی و باعث شد تا این بازیکن سابق تیم ملی و مربی امروز سپیدرودی ها علیه فدراسیون لب به شکوه و انتقاد بگشاید و همه سئول نشینان را به چالشی که به راه انداخته بود بکشاند. جریمه قبلی سپیدرودی ها با طغیان کریمی آتشی به پا کرد که هنوز هم موضوع بسیاری از محافل ورزشی محسوب می شود. 


اما امروز و در جدیدترین حکم کمیته انضباطی، یک بار دیگر سپیدرودی ها و این بار به خاطر درگیری هواداران شان در دیدار برابر استقلال و در ورزشگاه آزادی مشمول جریمه شدند و این بار فاکتور جریمه ای 10 میلیونی و غیرقابل برگشت وارد حساب این باشگاه شده است و بدین ترتیب در حالی که گیلانی ها از وضعیت مالی روبراهی برخوردار نیستند باید دید کریمی این بار چه واکنشی نشان خواهد داد؟ آیا این بار نیز به آتش بازی خود ادامه خواهد داد یا به شکرانه بازی خوب تیمش و پیروزی مهم هفته اخیر، این روزها را به سکوت خواهد گذراند.

دیدگاه‌ها