کد خبر : 1507215 | 05 اسفند 1396 ساعت 12:17 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقه را با استرس شروع کردیم

تهیدست: هنوز از بحران خارج نشده‌ایم

گلزنی هافبک سپیدرودی‌ها خیال علی کریمی را برای پیروزی در بازی بزرگ دیروز راحت کرد.

تهیدست: هنوز از بحران خارج نشده‌ایم

به گزارش ورزش سه، میثم تهیدست هافبک سپیدرود رشت که در روز آخر رقابت‌های لیگ دسته اول با گلزنی‌اش در بازی مقابل نساجی کمک کرد تا این تیم لیگ‌برتری شود حالا پس از مدت‌ها با گلزنی دوباره‌اش کمک کرد تا سپیدرود از بحران خارج شود. او در خصوص بازی مقابل شاگردان علی دایی به ورزش سه می‌گوید: سایپا تیم خوبی و سرسختی دارد و حتی جوان‌های این تیم به نسبت سایر تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر از تجربه خوبی در این مسابقات برخوردارند. ضمنا آنها سرمربی باتجربه‌ای مثل آقای دایی را بالا سر خود دارند که انصافا تیم خوبی بسته‌ است. البته آنها در نیم فصل دوم 6، 7 هفته‌ای شکست نخورده بودند و روند خوبی را طی کرده‌ و در جمع بالانشینان حضور پیدا کرده‌اند. خوشحالیم که توانستیم پیروز این میدان باشیم و سپیدرود را از بحران خارج کنیم. 


وی افزود: بیشترین چیزی که برایمان در این بازی مهم بود خارج شدن از بحران نتیجه‌گیری و دور شدن از انتهای جدول بود که خب خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم. ما بعد از گل اول احساس خطر کردیم و وقتی گل دوم را من به ثمر رساندم دیگر خیال تیم راحت‌تر شد و حاشیه امنیت خوبی ایجاد شد و از اینکه توانستم در یک بازی مهم دیگر گلزنی کنم احساس خوبی دارم‌؛ اما خوشحالم که هوادارانمان را از ناامیدی خارج کردیم و شور و شوقی خوب در شهر ایجاد شد. 


او ادامه داد: ما بعد از شکست مقابل استقلال با ترس مقابل سایپا حضور پیدا کردیم چون واقعا نام سایپا، علی دایی و بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کردند با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده بودیم ما را کمی نگران کرده بود و با استرس و اضطراب پا به زمین مسابقه گذاشتیم. ما وقتی گل اول را به ثمر رساندیم کمی از آن اضطراب و استرس کاسته شد و هرچه از بازی گذشت راحت‌تر بازی کردیم و توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم و سوار بر بازی باشیم که حتی موقعیتی هم به حریف ندهیم و بتوانیم بازی را با پیروزی پایان دهیم. 


هافبک سپیدرود در پاسخ به سوالی که اتفاقات حول صحبت‌های علی کریمی و رفت و آمدن دوباره ایشان روی تیم تاثیرگذار نبود و سپیدرود را دچار شوک نکرده بود می‌گوید: هر صحبتی که آقای کریمی داشتند مربوط به خودشان است و یک چیز شخصی. سوای آنکه ما حق دخالت در این امور را نداریم آقای کریمی همیشه به ما می‌گویند مسائل مربوط به خودم و فوتبال من است و تیم را در آن دخیل نمی‌کنم، شما هم کاری به چیزی نداشته باشید و فقط تمرین کنید. 


تهیدست در پایان در رابطه با شرایط تیم سپیدرود تصریح کرد: نمی‌توان گفت چون توانستیم یک بازی را پیروز باشیم دیگر سپیدرود از بحران و شرایط بد خارج شده است چون احتمال دارد ما با یک باخت دوباره سرنوشت گذشته را پیدا کنیم ضمن آنکه ما یک بازی سرنوشت‌ساز هفته آینده با پدیده داریم که باید بتوانیم از آن بازی هم به خوبی گذر کنیم. بعد از آن 5 دیدار حساس که 3 تایش در خانه است را پیش‌رو داریم که هر یک از آنها فینالی سخت برای سپیدرود است و باتوجه به شرایط زمین، هواداران و توقعاتشان و مسائلی از این دست که خب روزهایی تعیین‌کننده برای ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها