کد خبر : 1507403 | 05 اسفند 1396 ساعت 20:02 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

ونگوگ در ورزشگاه آزادی (عکس)

بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در زیر باران شدید و در ورزشگاهی خالی یک بازی پربرخورد و فیزیکی بود و در نهایت به نفع قهرمان احتمالی لیگ برتر به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی هفته بیست و چهارم یک بازی دشوار برای هر دو تیم بود. پرسپولیس برای مسجل کردن قهرمانی اش یک هفته قبل از دربی به سه امتیاز بازی نیاز داشت و استقلال خوزستان آمده بود از یکی از سخت ترین بازی های دور برگشتش امتیاز گرفته و برای ادامه لیگ به ماندن امیدوار شود.


این بازی اما زیر باران بسیار شدید تهران برگزار شد و یک بازی فیزیکی و پراز درگیری بود. شدت بارندگی در این بازی به حدی بود که در نیمه اول و در خیلی از صحنه ها بازیکنان دوتیم لیز خورده و روی زمین می افتادند. سرعت بالای بازی  و شدت بارندگی در این بازی به حدی بود که برخی تصاویر عکاسان شبیه به آثار نقاشی امپرسیونیستی مثل ونسان ونگوگ می شد چرا که تصاویر درهم تنیده ای از رنگ سرخ و آبی و باران شدید به خلق این تصاویر می انجامید.


این بازی در نهایت با تک گل سیامک نعمتی به نفع پرسپولیس تمام شد درحالی که این تیم فرصت هایی را نیز برای افزایش گل هایش از دست داد. پرسپولیس امروز برخلاف بازی های قبلی اش شوت های زیادی به سمت دروازه حریف زد که البته بیشتر آن ها راهی به چارچوب نداشت.  

 

1285806


عکس: احمد معینی جم

دیدگاه‌ها