کد خبر : 1507514 | 06 اسفند 1396 ساعت 10:17 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

پردرآمدترین ورزشکار فرانسه کیست؟

پل پوگبا با دستمزدی که از منچستریونایتد دریافت می‌کند پردرآمدترین ورزشکار فرانسوی است. این در حالی است که به او در این تیم بازی نمی‌رسد!

پردرآمدترین ورزشکار فرانسه کیست؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی،  این هافبک 89 میلیون پوندی صدرنشین فهرست پردرآمدهای فرانسه است. این برای نخستین بار پس از سال 2012 است که یک فوتبالیست در صدر فهرست قرار می‌گیرد. در آن سال کریم بنزما پردرآمدترین ورزشکار سال فرانسه شده بود. تونی پارکر، بسکتبالیستی که برای سن آنتونیو اسپرز بازی می‌کند، چهار سال پیاپی پردرآمدترین ورزشکار فرانسه بود تا اینکه پوگبا جای او را گرفت. در این لیست، دستمزد هفتگی بازیکنان و قراردادهای اسپانسرشیپ و همکاری در نظر گرفته شده است و پوگبا به این ترتیب رقبا را کنار زده است.


او هفته‌ای 290 هزار پوند دستمزد دریافت می‌کند و با این حال ژوزه مورینیو اخیرا به او چندان بازی نداده است. او همچنین قراردادهای پرسودی با برندهایی مانند آدیداس دارد. انتقال پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد باعث شد او به رتبه دوم پردرآمدها برسد و در نهایت قراردادهای بعدی او را به رده اول رساند. بنزما به رده پنجم سقوط کرده و فرانک ریبری هم نهم است. عثمان دمبله و کیلیان امباپه در رده‌های دهم و یازدهم این فهرست هستند.

دیدگاه‌ها