کد خبر : 1507515 | 06 اسفند 1396 ساعت 10:11 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

نوجوان ایرانی، پدیده کاراته کاپ آزاد اروپا

نماینده کاراته ایران در رقابتهای قهرمانی اروپا با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز، عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود ساخت.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات قهرمانی کاراته کاپ آزاد اروپا با عنوان جام میاگی 29 بهمن ماه در استادیوم پالازتو شهر تورین در کشور ایتالیا انجام گرفت و تیم کشورمان موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی شد.


شهداد پورسلیمانی نوجوان کاراته ایران یکی از مدال‌آوران تیم اعزامی بود که  توانست با 4 پیروزی مقتدرانه، عنوان نخست قهرمانی را به خود اختصاص داده و بر سکوی اول قهرمانی بایستد. پورسلیمانی علاوه بر کسب این مدال، عنوان تکنیکی‌ترین ورزشکار حاضر در رقابتها را نیز به خود اختصاص داد.


وی در این مسابقات، بدون واگذاری حتی یک امتیاز از سد کاراته‌کاهای قدرتمندی از کشورهای یونان، انگلیس، ایتالیا و بلژیک گذشت و به مدال طلا رسید. شهداد پورسلیمانی از پدید‌ه‌های کاراته کشورمان در رده‌ نوجوانان است که با هدایت احمد پورسلیمانی تاکنون به موفقیت‌های زیادی در سطوح داخلی و خارجی دست یافته است. کسب 5 مدال طلای آسیایی و 2 عنوان بهترین تکنیک‌زن آسیا، از جمله مهمترین افتخارات شهداد پورسلیمانی به حساب می‌آیند.

 

1285975

دیدگاه‌ها