کد خبر : 1507530 | 06 اسفند 1396 ساعت 10:56 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

امید شیرازی‌ها به معجزه رحمان رضایی

تیم فوتبال آینده سازان برق جدید در نیم فصل با گرفتن نتایج خوب توانسته بود در اولین فصل حضورش در لیگ دسته اول در میان تعجب همگان نتایج خوبی بگیرد و بالانشین شود .

امید شیرازی‌ها به معجزه رحمان رضایی 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در هفته اول به ملوان باخت ،این نتیجه هیچکس را متعجب نکرد ،برقی های جدید در هفته دوم راه آهن را بردند ،شهرداری ماهشهر که دو بازی اول خود را برده بود دومین باخت آینده سازان برق جدید فارس را به این تیم تحمیل کرد ،شهرداری تبریز و اکسین البرز در هفته های 4 و 5 مغلوب تیم نارنجی پوش جدید شیراز شدند و مس در هفته ششم انها را متوقف کرد اما صبا چهارمین قربانی شگفتی سازها بود  تا آماده دیدار با ماشین سازی شوند .


برقی های جدید در تبریز ماشین سازی را بردند تا 16 امتیازی شوند و در پایان هفته هشتم به صعود هم فکر کنند .در این بازی پوریا اریا کیا در دقیقه 47 گل برتری نارنجی پوشان را زد تا همه چیز شکل یک رویا باشد ،رویایی که تا نیم فصل ادامه داشت و باعث شد آینده سازان برق جدید فارس مسیر رسیدن به هدف 2020 خود که حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود را روشن تر ببینند .


اما همه چیز در نیم فصل دوم رنگ دیگری به خود گرفت ،پی رنگ امید به ناامیدی تبدیل شد .برق جدید در نیم فصل دوم در هفت بازی تنها سه امتیاز کسب کرده است و در انتهای جدول دور برگشت ایستاده است .این تیم نارنجی پوش 4 باخت داشته و با سه تساوی هیچ کدام از بازی های خود را نبرده است ،برق جدید بعد از هفته 22 سرمربی نیم فصل دوم  خود را از کار برکنار کرد .اسماعیل اسماعیلی که با حرف و حدیث های زیادی بعد از مهابادی به برق جدید آمد با کسب دو امتیاز از 5 بازی از تیم خداحافظی کرد تا رحمان رضایی به این تیم بیاید .


بازی امروز برقی های جدید برای تیمی که دو روی سکه را در این فصل تجربه کرده است یکی از حساس ترین بازی های فصل بشمار می رود ،در فصل جاری سه تیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد ، شانس سقوط راه اهن با 4 امتیاز به لیگ دو از شانس قهرمانی پرسپولیس و بارسلونا هم بیشتر است.دومین تیم سقوط کننده احتمالا صبای 12 امتیازی  خواهد بود ،10 بازی تا پایان لیگ یک مانده که سی امتیاز دارد .


ایرانجوان بوشهر ،آلومینیوم اراک ،ماشین سازی تبریز ،شهرداری تبریز ،شهرداری ماهشهر و برق جدید و گل گهر سیرجان باید در ادامه راه نتایج خود را برای فرار از رده 16 جدول بهبود ببخشند .

دیدگاه‌ها