کد خبر : 1507540 | 06 اسفند 1396 ساعت 12:02 | 200.4K بازدید | 0 دیدگاه

MSC و یک شب ترسناک برای یاسین بونو

درس سه گله سوارز به سردار و طارمی (عکس)

یاسین بونو، دروازه بان خیرونا، که احتمالا دروازه بان اول مراکش در جام جهانی خواهد بود، شب گذشته در نوکمپ گلباران شد.

درس سه گله سوارز به سردار و طارمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منیر المحمدی، دروازه بان اول مراکش در مقدماتی جام جهانی، این فصل در نومانسیا فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و به همین دلیل امیدهایش برای حضور در ترکیب اصلی تیم هروه رنار بسیار کم شده است. از سوی دیگر یاسین بونو با بازی های خوبی که در ترکیب خیرونا داشت و دریافت تنها 16 گل در 17 دیدار (پیش از دیدار با بارسا)، حالا امید اول پوشیدن پیراهن شماره 1 مراکش در جام جهانی است.

 

 

1286013

 

اما او شب گذشته در نوکمپ نتوانست آمار خوبش را حفظ کند و در مقابل درخشش لیونل مسی، لوئیس سوارز، فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله، در نهایت 6 بار دروازه اش را باز شده دید.

البته او چند بار با واکنش های خوبش، مانع از این شد که گل های خورده خیرونا دو رقمی شود اما روی یکی دو گل بارسا هم می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

 

 

1286009

 

گل اول:

با پاس مسی بود که لوئیس سوارز با بونو تک به تک شد. او ابتدا چند قدم عقب رفت و سپس برای تنگ کردن زاویه به استقبال سوارز رفت اما ضربه ستاره اروگوئه ای از زیر دستانش عبور کرد.

 

 

1286005

 

 گل دوم:

مسی که در داخل محوطه جریمه خیرونا صاحب موقعیت شده بود، بعد از یک حرکت در عرض، ضربه محکمی زد که بعد از برخورد به دست بونو، وارد دروازه شد. شاید اگر او به جای تلاش برای گرفتن توپ، آن را مشت می کرد، نتیجه بهتری می گرفت.

 

 

1286015

 

گل سوم:

ضربه آزاد هوشمندانه مسی از زیر خط دفاعی خیرونا عبور کرد و وارد دروازه شد. جاگیری بونو بد نبود اما او هم مانند هم تیمی هایش غافلگیر شد و کمی دیر شیرجه زد.

 

 

1286007

 

گل چهارم:

هرچند سه مدافع خیرونا در محوطه جریمه حضور داشتند اما روی این گل، بونو تقریبا در موقعیت دو به تک با سوارز و کوتینیو قرار گرفت و چاره ای جز دریافت گل نداشت.

 

 

1286010

 

گل پنجم:

شوت تماشایی کوتینیو بعد از برخورد به تیر، وارد دروازه شد. هرچند گرفتن این توپ برای هر دروازه بانی سخت بود اما محل استقرار بونو و فاصله او از تیر دوم، در دروازه این گل بی تاثیر نبود.

 

 

 

1286011

 

گل ششم:

گل سوم لوئیس سوارز در این دیدار با ضربه ای از پشت محوطه شش قدم به ثمر رسید؛ در حالی که مدافعان خیرونا جا مانده بودند. اما شاید اگر بونو کمی شجاعانه تر عمل می کرد و از دروازه خارج می شد، می توانست ارسال دمبله را قطع کند.

دیدگاه‌ها