کد خبر : 1507541 | 06 اسفند 1396 ساعت 12:07 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

استانبول در هیاهوی اول دربی سال

بشیکتاش-فنرباغچه؛ جنگ برای بازگشت به کورس

اولین رویارویی قطب های فوتبال ترکیه در شهر استانبول آن هم در سال 2018 میلادی به جنگی دیدنی در راه بازگشت به کورس قهرمانی تبدیل شده است.

بشیکتاش-فنرباغچه؛ جنگ برای بازگشت به کورس

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ ترکیه امروز در حالی پیگیری می شود که فوتبالدوستان استانبول در هیاهوی دیدن اولین دربی سال 2018 میان غول های بزرگ این شهر حال و هوای دیگری را رقم زده اند. بشیکتاش و فنرباغچه در شرایطی تا چند ساعت آینده مقابل هم صف آرایی می کنند که هر دو تیم برای رسیدن به اوج و بازگشت به کورس قهرمانی نیاز مبرمی به امتیازات اولین دربی سال دارند.


شاگردان سنول گونش هفته گذشته شکست سنگینی را درلیگ قهرمانا ن اروپا مقابل تیم قدرتمند بایرن مونیخ تجربه کردند تا در همان بازی رفت از صعود به مرحله بعد ناامید شوند تا پس از این شکست تمام توجه آنها به مسابقات سوپرلیگ معطوف شود. بشیکتاش این فصل ، شرایط خوبی را در لیگ تجربه نمی کند. کسب نتایج ضعیف و از دست دادن امتیازات آن ها را از کورس قهرمانی دور کرد تا کسب پیروزی در دربی امروز از نقشی مهم برای بازگرداندن اعتبار و حیثیت در راه قهرمانی برخوردار باشد.


در مقابل شاگردان آیکوت کوجامان ، این فصل شرایط بهتری نسبت به چند فصل گذشته خود دارند . فنرباغچه در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت به خصوص بعد از شکست مقابل تیم واردار مقدونیه که منجر به حذف از لیگ اروپا شد . شکست ها و تساوی های پی در پی با تیم های نسبت ضعیف در لیگ باعث شد که این تیم تا جایگاه ششم سقوط کند اما نیم فصل دوم برای شاگردان کوجامان شرایط بهتری داشت تا باکسب امتیازات لازم در کورس قهرمانی قرار بگیرند .


غول های بزرگ استانبول برای دربی امروز غایبان پرشماری دارند از جمله تالیشکا و په په از بشیکتاش و اوزان توفان ، روبرتو سولدادو و وینستن یانسن از فنرباغچه که نمی توانند طعم حضور در این جدال بزرگ را بچشند.

دیدگاه‌ها