کد خبر : 1508191 | 09 اسفند 1396 ساعت 09:12 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

در غیبت کی روش در آزادی

دربی به تیم ملی بازیکن تحمیل می‌کند؟

مهم ترین دیدار فصل می تواند برای سرمربی تیم ملی نیز دستاورد داشته باشد.

دربی به تیم ملی بازیکن تحمیل می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، انتظار تغییر در فهرست تیم ملی از سوی کی روش و یا اضافه شدن بازیکن جدیدی به این تیم اتفاقی است که با توجه به پیشینه سرمربی پرتغالی دور از دسترس به نظر می رسد؛ اما دیدار دربی و حضور بازیکنان مستعدی در دو تیم که فصل درخشانی را سپری کردند و در گذشته نیز عضو تیم ملی بودند، شانس زیادی دارند تا شاید خود را دوباره به سرمربی تیم ملی تحمیل کنند.
فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان دو بازیکن استقلال هستند که در گذشته در تیم ملی حضور داشتند و سرمربی تیم ملی پیش از این دو ستاره حال حاضر استقلال را به تیم ملی دعوت کرده بود. شجاعیان در هفته های گذشته فرم بسیار خوبی دارد و شاید درخشش در دیدار دربی بتواند پلی برای این بازیکن به سمت تیم ملی شود. فرشید اسماعیلی نیز در دوران حضور کی روش به تیم ملی دعوت شده و طی هفته های گذشته نشان داده که از آمادگی بالایی برخوردار است.


در ترکیب پرسپولیس نیز شجاع خلیل زاده و حسین ماهینی دو بازیکنی هستند که با عملکرد و پیشینه خود می توانند گزینه جدیدی برای سرمربی تیم ملی باشند. خلیل زاده به ویژه در هفته های گذشته فرم بسیار خوبی دارد .


در کنار این چهار بازیکن، چهره هایی مانند صادق محرمی حضور دارند که در فرم خوب خود هستند و هنوز نیم نگاهی به حضور در فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی دارند.

دیدگاه‌ها