کد خبر : 1508212 | 09 اسفند 1396 ساعت 10:39 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

9 بازیکن؛ بازمانده‌های دربی هیجانی

از لیگ پانزدهم تا امروز و از دربی هشتاد و دوم، دو تیم استقلال و پرسپولیس تغییراتی را در ترکیبشان به وجود آورده اند که این تغییرات در استقلال بیشتر بوده است.

به گزارش " ورزش سه" یکی از جذاب ترین دربی های سال های اخیر شهرآورد هشتاد و دوم بود. این بازی زیبا که در نهایت با برد 4 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید یکی از پرگل ترین بازی های دو تیم در دهه های اخیر بوده است. اما از هفته بیست و ششم لیگ پانزدهم تا امروز هردو تیم تغییراتی را در ترکیب بازیکنانشان داشته اند که این تغییرات در استقلال بیشتر بوده است.


5 پرسپولیسی


از دربی 82 که با برد سرخ ها به پایان رسید 5 بازیکن هنوز در این تیم هستند و شانس حضور در دربی روز پنجشنبه را دارند. پرسپولیس در این دربی با ترکیب سوشا مکانی، رامین رضاییان، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه (مهرداد کفشگری 60)، فرشاد احمدزاده (بابک حاتمی 93)، علی علیپور (جری بنگستون 91) و مهدی طارمی در این بازی به میدان رفت. از این ترکیب تنها 5 بازیکن به نام های محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و علی علیپور بازمانده های آن دربی هیجان انگیز هستند.

 

1286562


4 استقلالی


استقلال در آن دربی با ترکیب سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، عادل شیحی (جابر انصاری 27)، خسرو حیدری (یعقوب کریمی 60)، آرش برهانی، سجاد شهباززاده به میدان رفت. از آن ترکیب استقلال 3 بازیکن به نام های سید مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری هنوز در ترکیب استقلال حضور دارند و جابر انصاری که در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمد می تواند یکی از مهره های استقلال در دربی روز پنجشنبه است.

 

1286561


یک خداحافظی و چند جدایی


نکته جالب از دربی 82 اینکه آرش برهانی که در آن بازی نود دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد امروز از فوتبال خداحافظی کرده است. اما سرنوشت برخی دیگر از بازیکنانی که در آن دربی بودند و امروز نیستند نیز جالب است. در پرسپولیس سوشا مکانی بعد از یک سفر خارجی ناموفق به صنعت نفت آبادان آمده است. رامین رضاییان که با حاشیه های فراوانی از پرسپولیس به بلژیک رفت، بنگر در نفت است، امید عالیشاه برای سربازی به تراکتورسازی رفت و مصدوم شد و طارمی هم چند ماه قبل به الغرافه پیوست. لوکار ماریچ که اخبار شکایتش از پرسپولیس هم در هفته قبل به گوش می رسید اکنون در دیناموبخارست بازی می کند. جری بنگستون بعد از یک فصل بازی در ذوب آهن حالا در تیم دیپورتیو ساپریسای کاستاریکا است، بابک حاتمی به پدیده رفت و مصدوم شد و مهرداد کفشگری نیز به سایپا پیوسته است.


در استقلال اما همانطور که گفته شد آرش برهانی از فوتبال خداحافظی کرده است. میلاد فخرالدینی در ذوب ، حنیف عمران زاده در سیاه جامگان، هرائر مگویان در شیراک ارمنستان، محمدرضا خرسندنیا در نساجی، عادل شیحی اتحاد مراکش و سجاد شهباززاده به فوتبال قطر پیوست و البته به دلیل مصدومیت قراردادش فسخ شد.

دیدگاه‌ها