کد خبر : 1508253 | 09 اسفند 1396 ساعت 11:46 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز درباره دربی هشتاد و شش

داورانی که با سرخابی‌ها دویدند (گزارش)

در 24 هفته ای که از لیگ هفدهم می گذرد 24 داور دیدارهای دو تیم استقلال و پرسپولیس را سوت زدند که در این میان سهم هر یک از دو تیم 12 داور بود.

داورانی که با سرخابی‌ها دویدند (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، سرخابی های پایتخت تاکنون در بازی هایی که از فصل فعلی لیگ برتر به میدان رفتند قضاوت بازی های خود را به 24 داور سپردند و در این میان سهم هر کدام از تیم ها 12 داور بود. داورانی که برخی از آنها تنها 1 بار و برخی از آنها به دفعات مختلف برای تیم های مورد نظر سوت زدند.


در میان نفراتی که سکان قضاوت بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ هفدهم را در دست داشتند می توان به 9 داور مشترک اشاره کرد که برای هر دو تیم سوت زده اند.


محمدحسین زاهدی فر در میان داورانی که نام آنها به عنوان قاضیان دیدارهای مختلف استقلال و پرسپولیس در ذیل می آید یک تفاوت اساسی با بقیه دارد. او بیشترین قضاوت را در فصل فعلی با دیگران دارد و آن هم اینکه وی در بازی های امسال 5 بار قضاوت دیدارهای پرسپولیس را برعهده داشت و از این حیث رکورددار محسوب می شود. پس از او بیژن حیدری با 4 قضاوت بازی های پرسپولیس بیشترین داوری را برای یک تیم خاص دارد.


در میان داورانی که برای استقلالی ها نیز به میدان رفتند حسین زرگر و بیژن حیدری سه بار به قضاوت پرداختند تا این دو تیم تا اینجای رقابت های لیگ رکورددار قضاوت بازی های آبی ها محسوب شوند.


محمدحسین زاهدی فر(5)، بیژن حیدری(4)، علیرضا فغانی(3)، حسین زرگر(2)، موعود بنیادی فر(2)، اشکان خورشیدی(2)، پیام حیدری(1)، محمدرضا اکبریان(1)، حمید حاج ملک(1)، علی صفایی(1)، سیدرضا مهدوی(1)، کوپال ناظمی(1) در رقابت های لیگ هفدهم به قضاوت بازی های پرسپولیسی ها پرداختند.


بیژن حیدری(3)، حسین زرگر(3)، پیام حیدری(2)، علیرضا فغانی(2)، موعود بنیادی فر(2)، اشکان خورشیدی(2)، سیدمهدی سیدعلی(2)، محمدحسن زاهدی فر(2)، وحید کاظمی(2)، علی صفایی(1)، حسن اکرمی(1)، حمید حاج ملک(1)، رضا کرمانشاهی(1) نیز داورانی هستند در بازی های آبی پوشان در لیگ هفدهم به میدان رفتند و به قضاوت پرداختند.

 

علی‌رضا هاشمی

دیدگاه‌ها