کد خبر : 1508293 | 09 اسفند 1396 ساعت 15:38 | 114.4K بازدید | 0 دیدگاه

من عاشق تیمم هستم و کارم تمام نشده است

واکنش شفر به پیشنهاد از الهلال!

سرمربی استقلال به پیشنهاد از تیم فوتبال الهلال واکنش نشان داد.

واکنش شفر به پیشنهاد از الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که استقلال بعد از چند فصل ناموفق به آرامش رسیده است و با بازی های تماشاگر پسند توانسته هواداران خود را راضی کند، خبر پیشنهاد الهلال به شفر هواداران این تیم را قبل از پایان فصل نگران کرده است.


شفر زمانی که با سوالی در مورد پیشنهاد از الهلال روبرو شد ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: تمام تمرکز من روی تیمم است و بقیه مسائل کار من نیست و مدیر برنامه های من درباره آن حرف می زند. من اینجا هنوز کار دارم و عاشق تیمم هستم. وقتی که آمدم تیم پانزدهم بود و الان سوم است و عملکرد بهتری دارد. خیلی از خبرنگاران در آسیا از من پرسیدند که چگونه استقلال بهتر شده است. من عاشق هواداران هستم و کار من هنوز تمام نشده است.


او در مورد شروطش برای تمدید قرارداد با استقلال هم گفت: یادتان هست که به شما گفتم ما در لیگ قهرمانان با فوتبال موفق می شویم و با پاس بلند موفقیت نخواهیم شد؟ من می خواهم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنم و سپس می بینیم که چه اتفاق خواهد افتاد. خیلی مسائل باید در باشگاه عوض شود، مانند اینترنت همکاران من. همکاران من روزی چند ساعت کار آنالیز در خانه انجام می دهند و وقتی اینترنت نیست، نمی شود کاری انجام داد. من 4 ماه منتظر رزومه بازیکنان تیم های پایه هستم؛ اما هنوز به من نرسیده است. باز هم می گویم من عاشق تیمم هستم. من مربی جوانی نیستم و تجربه زیادی دارم و باید بگویم که شخصیت تیم من، یکی از بهترین ها در کارنامه من است. درباره آینده، چیزی نمی دانم.

 

دیدگاه‌ها