کد خبر : 1508909 | 12 اسفند 1396 ساعت 00:38 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

همان ٦ سال قبل باید فکر امروز را مى کردید

واکنش جنجالى عباس جدیدى به استعفاى خادم

پیشکسوت کشتى و یکى از منتقدان خادم به استعفاى رییس فدراسیون کشتى واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، عباس جدیدى که در سال هاى اخیر یکى از معدود منتقدان رسول خادم در میان اهالى کشتى بوده و همین چند ماه قبل هم براى رقابت با او در انتخابات نامزد شده بود، در بیانیه اى به استعفاى رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتى واکنش نشان داده است.


جدیدى در مقدمه بیانیه خود آورده است: تاریخ نشان داده‌که جنگ‌نرم در تفرقه و جدایی بین اقوام‌و‌ملیت ها تاثیر گذارتر از جنگ سخت بوده است. پایمردی،همدلی،وحدت وهمفکری مردم و ملت با فرهنگ ایران سربلند این درفش کاویانی را پر غرور و استوارتر از گذشته در برابر پس لرزه های زمانه مستحکم نموده است.


*اولین نفر برادرتان تویوتا گرفت!
 ۶ سال پیش فدراسیون کشتی در تمام سطوح سنی آزاد و فرنگی قهرمان جهان بود و تحویل آقای رسول خادم شد. به این مطلب اشاره کنم که اولین نفری که با کشتی گیر اسرائیلی روبرو نشد آقای امیر خادم برادر رسول خادم در مسابقات جهانی ۱۹۹۵ آتلانتا بود که در بدو ورود ایشان به ایران با اهدای یک تویوتا آخرین مدل و استقبالی گسترده از ایشان مورد تشویق‌ و تقدیر قرار گرفت.

 

* همان ٦ سال پیش فکر امروز را می کردید
در این چهل سال گذشته ده ها تن از ورزشکاران‌ ما در رشته های مختلف ورزشی با این موضوع روبرو بودند. با عنایت به اینکه آقای رسول خادم ده سال تمام عضو شورای شهر تهران و عضو منتخب برای تصدی پست شهرداری تهران بود که با اختلاف یک‌رای این پست را به آقای قالیباف واگذار نمود و قبل از ورود ایشان ‌به شورای شهر تهران هم عضو کار گروه حمایتی آقای ناطق نوری در مقابل آقای خاتمی در هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند که با کم و زیاد آن قریب ۲۰سال در بطن پست ها و فعالیت های سیاسی قرار داشتند و با توجه به سنوات و تجربه ایشان از درک فضاهای سیاسی از این رخدادها‌ درصحنه های بین المللی ورزشی بهتر بود این تدبیر را از همان۶ سال پیش یعنی در ابتدای ورودشان به فدراسیون کشتی‌مینموندند که در این بازه زمانی پادزهر این مسئله با همفکری و همدلی به دست می امد.  روبرو نشدن در مقابل ورزشکاران اسرائیلی موضوعی نبود که کسی از آن اظهار بی اطلاعی کند.


* ٤٠ سال با همین وضع قهرمان جهان بودیم
حالا باوضع موجود و کسب نتایج به دست آمده از فدراسیون کشتی بنده هم معتقدم که ایشان را حمایت کنیم تا بتواند مجددا تیم ملی کشتی ایران را به جایگاه واقعی و اولیه خودش برگرداند؛ چراکه در این چهل سال گذشته با همدلی و روحیه بالا با همین وضع موجود تیم کشتی ما بارها و بارها قهرمان المپیک، جهان و آسیا در تمام رده های سنی بوده و مهم تر از همه تمام تصمیم گیری ها باید بر اساس منافع ملت و غرور مردم ایران سربلند و جامعه ورزش باشد که با تفکر منطقی ،علمی و کارشناسی این امر محقق میگردد.

دیدگاه‌ها