کد خبر : 1509032 | 12 اسفند 1396 ساعت 13:20 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری و خروج از بحران با جادوگر

پدیده با شکست سپیدوردی که هفته گذشته موفق به شکست سایپا شده بود، موقتا از بحران خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده که نیم فصل اول را با کسب نتایج خوبی تا رده چهارم جدول بالا آمده بود امید زیادی داشت تا با ادامه روند فوق العاده اش در نهایت سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. اما ماجرای کسر 6 امتیاز به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی ناگهان رتبه این تیم را تا رده دهم تنزل داد.


بعد از آن شاگردان مهاجری نتوانستند بازی های خوب خود در دور رفت را تکرار کنند و با ثبت 4 شکست متوالی سایپا، تراکتور، پارس جنوبی جم و ذوب آهن وارد بحران جدی شدند. مهاجری برای برون رفت از این شرایط حتی دست به انقلاب بزرگی در ترکیب تیمش زد و با بیرون گذاشتن بازیکنان بزرگی نظیر محمد قاضی، محمد رضا خلعتبری و محمد خانزاده قصد شوک دادن به تیمش را داشت.


اما گره کوره ماجرا در نهایت توسط معین عباسیان باز شد. هافبک تکنیکی پدیده که در این فصل یکی از رکورداران حضور در ترکیب ثابت تیمش به حساب می آید، در مصاف با سپیدرود به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و ثانیه هایی بعد زننده گل سه امتیازی تیمش شد تا مهاجری از بحران خارج شود.


نکته جالب توجه اینکه علی کریمی و سپیدرود هفته گذشته با برتری مقابل سایپا موقتا از بحران خارج شده بودند، این هفته با شکست برابر رضا مهاجری و شاگردانش این تیم مشهدی را امیدوار به 5 هفته باقی مانده از لیگ هفدهم کردتد. مهاجری که هفته های سختی را پشت سر گذاشته امیدوار است با کسب نتیجه در 5 بازی پیش رو در نهایت با جایگاهی آبرومندانه لیگ را به پایان برساند.

 

1287286

دیدگاه‌ها