کد خبر : 1509234 | 13 اسفند 1396 ساعت 10:43 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال شفر طلسم 2 ساله العین را می‌شکند؟

تیم فوتبال استقلال در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان میهمان العین خواهد بود.

استقلال شفر طلسم 2 ساله العین را می‌شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال العین امارات و استقلال ایران سه شنبه شب یکی از مهم ترین بازی های قاره کهن در این هفته را برگزار خواهند کرد.

 

استقلال که با برتری حیاتی مقابل الهلال عربستان، توانست به امتیاز 4 و رتبه نخست گروه مرگ آسیا برسد، در این هفته یک آزمون سخت دیگر را در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات پیش رو دارد و باید مقابل بهترین تیم حال حاضر امارات بایستد. العین در لیگ داخلی امارات 41 امتیازی و صدرنشین است.

 

شاگردان زوران مامیچ هفته گذشته در مهمترین بازی فصل خود و در تقابل با تیم دوم جدول، با 6 گل به برتری رسیدند و ضمن گرفتن انتقام حذف در جام حذفی از الوحده، یک گام بسیار حیاتی برای قهرمانی در لیگ برداشتند.

 

استقلال هم که در نیم فصل دوم لیگ ایران نتایج بسیار خوبی گرفته، در آخرین بازی خود قبل از سفر به العین، دربی سنتی پایتخت را با نتیجه یک بر صفر برنده شد و با روحیه ای مضاعف پا به این رقابت حساس خواهد گذاشت. دیدار مقابل العین برای آبی های پایتخت ایران یک جنبه انتقامی مهم نیز خواهد داشت؛ شکست 6 بر یک مقابل العین، آخرین قاب حضور استقلال در لیگ قهرمانان فصل گذشته را رقم زد و تقابل مجدد پس از 9 ماه، انگیزه خاصی به استقلالی ها برای انتقام داده است.

 

نکته مهم بعدی که در خصوص العین وجود دارد، عملکرد عالی آنها در رقابت های خانگی لیگ قهرمانان است. این تیم اماراتی از تاریخ 24 فوریه 2016 که در مقابل الجیش قطر شکست خورد، دیگر در هیچ یک از بازی های خانگی خود در لیگ قهرمانان متحمل شکست نشده است. 5 بازی در دوره 2016، 5 بازی در سال 2017، دیدار پلی آف امسال و بازی دو هفته پیش مقابل الریان قطر، مجموعه 12 دیدار خانگی متوالی بدون شکست العین در لیگ قهرمانان را تشکیل می دهد.

 

استقلال برای شکست این تیم آماده و قدرتمند، باید بر جو ورزشگاه و نیروی مضاعف بازیکنان العین در مقابل هواداران خودی نیز غلبه کند. تیم وینفرد شفر اگر موفق به گرفتن انتقام از اماراتی ها بشود، رکورد 12 بازی و 2 سال نباختن این تیم در خانه را نیز خواهد شکست.

 

دیدار تیم های العین و استقلال سه شنبه از ساعت 18:50 در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برگزار می شود.

دیدگاه‌ها