کد خبر : 1509242 | 13 اسفند 1396 ساعت 11:20 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادات قهرمان کشتی آزاد در حمایت از رسول خادم

چرا اینفانتینو با رییس جمهور ملاقات کرد؛لالوویچ نه؟!

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت: چرا رئیس فدراسیون فوتبال دو بار با رئیس جمهور دیدار می کند و کشتی در این دیدارها هیچ سهمی ندارد.

چرا اینفانتینو با رییس جمهور ملاقات کرد؛لالوویچ نه؟!

به گزارش "ورزش سه"، استعفای رسول خادم و اصرار او به جدایی از فدراسیون کشتی در روزهای اخیر اهالی این رشته را با نگرانی های زیادی روبرو کرده است.


حسن رحیمی، قهرمان سابق کشتی آزاد جهان که خودش را برای مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده آماده می کند، در گفت و گو با "ورزش سه" درباره حاشیه های اخیر کشتی به صحبت پرداخت. 

 


خادم آدم زیاده خواهی نیست


کشتی باید مورد حمایت جدی و عملی مسئولان ورزش کشور قرار گیرد. خواستار بازگشت مجدد رسول خادم به فدراسیون کشتی هستم چراکه وی در این چند سال گذشته کشتی ایران را متحول کرده است. خادم آدم زیاده خواهی نیست و تمام فکر و ذهن وی در این چند سال گذشته به کشتی بوده است.

 


بودجه محدود وزارتخانه هم پرداخت نشده است


قطعا خادم کم نیاورده و از پس تمامی مشکلات کشتی بر می آید اما مسئولان ورزش و مسئولان کشور نیز از وی حمایت می کردند. در حالی که خادم تمامی هزینه های فدراسیون کشتی در این چند سال را از بخش خصوصی تأمین کرده است و فقط وزارت ورزش 15 درصد از بودجه فدراسیون کشتی را متقبل شده است؛ اما شاهد این هستیم هنوز بخشی از آن نیز به فدراسیون کشتی داده نشده است.

 


دلیل تبعیض بین فوتبال و کشتی چیست؟


در کنار اینکه مسئولان حمایت مادی از کشتی نداشته اند، حمایت معنوی هم صورت نگرفته و ما انتظار داشتیم که وزارت ورزش و جوانان ترتیب ملاقات رئیس جمهور را با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی می داد. چرا رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دو بار با رئیس جمهور دیدار می کند و کشتی در این دیدارها هیچ سهمی ندارد.

 


کسی نگفته با اسراییلی ها مسابقه دهیم


رسول خادم تا به حال حدود 350 میلیارد تومان به کشتی آورده است و از پس تمامی مخارج آن برآمده؛ اما بعضی از مسائل مانند حضور نیافتن مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس در دست رسول خادم نیست و وی نمی گوید که با آن ها مسابقه بدهید. بلکه می گوید در این زمینه از ظرفیت دیپلماسی ورزشی و سیاسی کشور استفاده شود.

 


مسئولان برای حفظ خادم تلاش کنند


جامعه کشتی و مردم پشتیبان ورزش ملی کشور هستند و نگاه تمامی خانواده بزرگ کشتی به حمایت مسئولان کشور از این رشته پرافتخار است و قطعا مسئولان باید برای حفظ خادم کشتی تلاش خود را به کار ببندند.

دیدگاه‌ها