کد خبر : 1509447 | 13 اسفند 1396 ساعت 21:52 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویشگاهی به نشان برنز رقابتهای لیگ جهانی دست یافت

جاسم ویشگاهی ملی پوش اسبق کاراته پس از سالها دوری از تاتامی در لیگ جهانی کاراته وان اتریش به میدان رفت و موفق به کسب مدال برنز شد.

ویشگاهی به نشان برنز رقابتهای لیگ جهانی دست یافت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، این دوره از مسابقات با حضور ۱۵۹۶ کاراته کا از ۸۸ به میزبانی اتریش در سالزبورگ جریان دارد که ملی پوشان پیشین تیم ملی کشورمان بعد از هشت سال دوری موفق به کسب مدال برنز این رقابتها شد. 

 

جایم ویشگاهی در وزن ۸۴+ کیلوگرم کار خود را با پیروزی ۶ بر صفر برابر نماینده ایتالیا آغاز کرد و در ادامه نماینده اوکراین را ۱۱ بر ۲ شکست داد.  سومین دیدار او برابر کاراته کایی از کرواسی بود که با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و گام به دور چهارم گذاشت.

 

«آسمان قربانعلی» از کشور آذربایجان دیگر کاراته کایی بود که ویشگاهی موفق شد با پیروزی ۶ بر صفر برابر او به مرحله بعد صعود کرد. این کاراته کای کشورمان در پنجمین مبارزه خود ۲ بر صفر مثابل نماینده کوزوو باخت و به گروه شانس مجدد رفت. 

 

ویشگاهی در این گروه ابتدا ۸ بر صفر نماینده اوکراین را از پیش رو برداشت و در دومین مبارزه هم ۵ بر یک کاراته کا صربستانی دارنده ۲ عنوان قهرمانی اروپا را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

این رقابتها عصر امشب به پایان می رسد.

دیدگاه‌ها