کد خبر : 1509656 | 14 اسفند 1396 ساعت 19:05 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت پرسپولیس به 2-4-4 خطی

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که دیدار برابر الوصل امارات را با سیستم 1-3-2-4 آغاز کرده بود، در ادامه به سیستم قبلی خود بازگشت.

بازگشت پرسپولیس به 2-4-4 خطی 

به گزارش "ورزش سه"، برانکو که پس از دیدار برابر استقلال و شکست در این مسابقه آماج حملات زیادی قرار گرفته بود، در مقابل الوصل امارات با تغییر سیستم و استفاده از سیستم 1-3-2-4 بازی را آغاز کرد؛ سیستمی که به خوبی جواب داد و سرخپوشان موفق شدند نیمه اول را با 2 گل خاتمه دهند.


در نیمه دوم اما سرخپوشان با دستور برانکو و تغییر نفرات، تغییر سیستم دادند و به سیستم 2-4-4 خطی که از میانه های فصل هفدهم آن را جایگزین سیستم 2-4-4 لوزی کرده بود، بازگشتند؛ به این صورت که مسلمان جایگزین سیامک نعمتی شد و در ادامه نیز منشا جانشین احمدزاده و نوراللهی جانشین ماهینی شد تا سیستم آشنای پرسپولیسی ها شکل بگیرد.


در دقایق پایانی دیدار برابر الوصل امارات محمد انصاری، صادق محرمی ، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده چهار مدافع تیم بودند و نوراللهی و کامیابی نیا جلوی مدافعین بازی می کردند. در کناره ها نیز محسن مسلمان و وحید امیری بازی می کردند تا برای دو مهاجم خود یعنی منشا و علیپور موقعیت گلزنی ایجاد کنند.

دیدگاه‌ها