کد خبر : 1509683 | 14 اسفند 1396 ساعت 20:10 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

الوصل ضعیف نبود؛

خلیل زاده: مثل هواداران پرسپولیس وجود ندارد

شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا تیمش با کسب نتیجه لازم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

خلیل زاده: مثل هواداران پرسپولیس وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی در مورد پیروزی 2 بر صفر برابر الوصل امارات گفت: خدا را شکر در لیگ قهرمان شدیم و امیدوارم در جام باشگاه ها هم نتیجه خوبی بگیریم و صعود کنیم. 


وی در پاسخ به این سوال که هفته ای که گذاشت برای او با توجه به شکست در دربی چگونه بوده است، ادامه داد: هفته خوبی برای ما نبود؛ دوست داشتیم نتیجه بهتری بگیریم که نشد؛ حالا امیدوارم در ادامه بتوانیم جبران کنیم.


خلیل زاده در مورد هواداران پرسپولیس و اینکه گفته می شود آنها انتظارات بالایی دارند، افزود: هواداران خیلی با معرفت هستند که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند؛ مثل این هواداران نیست و امیدوارم مثل همیشه کنار ما باشند و حمایت کنند، مثل همین بازی که بازی سختی بود.


مدافع شمالی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود تیم الوصل چندان تیم خوبی نبود، بیان کرد: ضعیف که نیست. ما بازی الوصل با السد را دیدیم و آنها باید بازی را می بردند که در نهایت بازی را واگذار کردند. نسف هم دیدیم که یک هیچ باخت، ولی تیم خیلی خوبی بود. در مجموع در آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس بازی کردن سخت است.


خلیل زاده در پایان در مورد دیدار بعدی این تیم برابر الوصل عنوان کرد: ما امیدواریم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها