کد خبر : 1509751 | 15 اسفند 1396 ساعت 09:18 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی‌فر: 

ملی‌پوشان ذوب‌آهن نگران آینده‌شان هستند

بعد از شکست 3 بر یک مقابل الدحیل قطر و پیروزی 2 بر صفر مقابل لکوموتیو تاشکند، ذوب آهن در سومین دیدار آسیایی‌اش امروز در فولادشهر به مصاف الوحده امارات می‌رود. مسابقه‌ای که از دید قاسم حدادی فر بازی بسیار سخت و حساسی خواهد بود.

ملی‌پوشان ذوب‌آهن نگران آینده‌شان هستند

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ،  حدادی فر بعد از مصدومیت طولانی مدت خود در ابتدای فصل، رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود و به‌عنوان یکی از باتجربه‌های تیم، چه به لحاظ فنی و چه از نظر روحی، حضور موثری در ذوب آهن دارد. بازی با الوحده امارات، جایگاه ذوب آهن در لیگ و بحث خط خوردن ملی پوشان ذوب آهن از فهرست کی‌روش، بهانه‌هایی شد برای این گفت و شنود.

 

 الوحده در دو بازی گذشته شکست خورده، این مسابقه را چطور پیش بینی می‌کنی؟


 الوحده تیم بسیار خطرناکی است. تنها پیش بینی که از این مسابقه می‌توانم داشته باشم، این است که بازی خیلی سختی خواهیم داشت چون الوحده بازیکنان خارجی خوبی دارد و مسابقه مقابل این تیم بسیار حساس و سخت است.


 البته در این بازی شما از امتیاز بازی خانگی برخوردار هستید.


 گروه ما با اینکه خیلی سخت است اما این مزیت را دارد که با تیم عربستانی همگروه نیستیم و حداقل بازی‌های خانگی‌مان در زمین خودمان برگزار می‌شود. بازی کردن در فولادشهر برای ما مزیت بزرگی است.


 حالا در بازی قبل که در فولادشهر برگزار شد، هواداران آنطور که باید حمایت کردند؟


 خب در بازی قبل مقابل لکوموتیو، به خاطر ساعت بازی و اینکه وسط هفته بود، قدری با کم لطفی هواداران رو به رو شدیم اما امیدوارم پیروزی‌مان در بازی قبل، باعث شود که هواداران در بازی مقابل الوحده حمایت کنند چون برای پیروزی در این بازی قطعاً به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.


 حتی شاید بد نباشد دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان در بازی‌های آسیایی متحد شوند و هواداران سپاهان هم برای حمایت از ذوب آهن بیایند.


 اتفاقاً یادم هست که قدیم در بازی‌های آسیایی تماشاگرهای سپاهان هم برای حمایت از ذوب آهن به ورزشگاه می‌آمدند. ما نماینده اصفهان و ایران هستیم و امیدوارم همه اصفهانی‌ها ما را حمایت کنند تا مسیر صعودمان از گروه هموار شود.


 در این دوره از رقابت‌ها برای صعود ذوب‌آهن از گروهش چقدر شانس قایل هستی؟


 مطمئناً اگر در سه بازی آینده نتیجه بگیریم، شانس صعودمان بسیار زیاد است. می‌دانم که خیلی سخت است اما هرطور شده باید بتوانیم نتیجه بگیریم.


 به نظر می‌رسد که وضعیت ذوب آهن در لیگ هم به بالارفتن انگیزه بازیکنان کمک کند.


 صد در صد همینطور است و انگیزه تیم بالاست. البته کار ما در لیگ هم سخت است چون 3، 4 تیم دارند برای نایب قهرمانی تلاش می‌کنند و کارمان برای نایب قهرمانی هم خیلی سخت است.


 خیلی‌ها معتقدند نایب قهرمانی ارزشی ندارد.


 اتفاقاً این فصل برای ما نایب قهرمانی ارزش زیادی دارد و به نظرم نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نباشد.


 چرا نایب قهرمانی این فصل ارزش پیدا کرده؟


 چون قهرمانی پرسپولیس قطعی شده، رقابت بین تیم‌ها بسیار سخت و فشرده شده است.


 نظرت درباره خط خوردن نام ملی‌پوشان از فهرست کی روش چیست؟


 من زیاد از جزییات این موضوع اطلاع ندارم. ذوب آهن دو، سه ملی پوش دارد و بیشتر از این هم می‌تواند ملی پوش داشته باشد. به هرحال این تعاملی است که بین باشگاه، کی روش و تیم ملی انجام می‌شود و امیدوارم که این مشکل هم حل شود و تعامل لازم بین باشگاه و تیم ملی برقرار شود.


 ظاهراً به دلیل اینکه بازیکنان ذوب آهن ریکاوری خود را همراه تیم ملی نگذراندند، نام شان خط خورده.


 به هرحال بازی‌ها بسیار فشرده است و اگر بازیکنان می‌خواستند ریکاوری خود را زیر نظر کی‌روش انجام دهند، کار خیلی سخت‌تر می‌شد.


 اما همان زمان امیرقلعه نویی اعلام کرد که با دستیاران کی‌روش تعامل کرده است.


 بله من هم این موضوع را در مطبوعات خواندم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و چه چیزی کی روش را ناراحت کرده است که باعث شده نام بازیکنان ذوب آهن را خط بزند.


 شما به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترهای تیم احتمالاً پای درد دل بازیکنان هم نشسته‌اید.


 بله، با بچه‌ها که صحبت می‌کنم خیلی نگران این موضوع و آینده شان در تیم ملی و جام جهانی هستند. مطمئن باشید باشگاه هم پیگیر این موضوع هست و امیدوارم این بازیکنان دوباره به تیم ملی دعوت شوند و علاوه بر آنها تعداد نفرات دیگری هم می‌توانند به جمع ملی پوشان اضافه شوند.

دیدگاه‌ها