کد خبر : 1509808 | 15 اسفند 1396 ساعت 10:48 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

اندیشه های لادروپ و بازگشت تاباتا

الریان به دنبال پیروزی مقابل الهلال

مایکل لادروپ با تیمش الریان به عربستان رفته است و در برابر نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان دنبال یک پیروزی است.

الریان به دنبال پیروزی مقابل الهلال

به گزارش " ورزش سه" الریان بعد از دو تساوی برابر استقلال و العین برای سومین بازی در عربستان به مصاف الهلالی خواهد رفت که بعد از باخت به نماینده ایران تغییر و تحولاتی را ایجاد کرده است. بازیکنان الریان شب گذشته در زمین محل مسابقه زیر نظر مایکل لادروپ تمریناتشان را انجام دادند. الریانی ها انگیزه بالایی دارند تا بتوانند در سومین و شاید سخت ترین مسابقه شان در این مرحله به یک نتیجه خوب دست پیدا کنند. علی سالم عفیفه  مدیرفنی الریان درمورد بازی الهلال می گوید:

« بازی بسیار سختی است اما ما  اعتماد و اطمینان کامل را به بازیکنانمان داریم که می توانند برنده شوند. در این بازی فقط برای برد به زمین می رویم چرا که اعتقاد داریم  هر تیمی برای کسب مساوی برود حتما شکست می خورد. ما در بازی  جلوی استقلال بهتر بودیم و  رفته بودیم برنده شویم،  نزدیک هم بودیم. مقابل العین هم چندتا فرصت برای برد داشتیم اما در هر دو بازی مساوی کردیم. هنوز شانس داریم که امتیازات لازم را بگیریم و به مرحله بعد برویم.»

او اضافه می کند:« امیدواریم بازیکنان در سطح فنی بالایی باشند. فکر نکنم حضور زیاد تماشاگران الهلال فشاری روی ما باشد بلکه این کمک می کند بازیکنان ما بهتر بازی کنند چرا که تیم ما به بازی در چنین شرایطی آشنا است.»

مدیرفنی تیم الریان درباره بازگشت تاباتا نیز می گوید:« تاباتا بازگشته است. او گلزن و بازیساز تیم ما است و حضورش در این بازی می تواند به موفقیت الریان کمک کند.»

دیدگاه‌ها