کد خبر : 1509904 | 15 اسفند 1396 ساعت 17:31 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مهندس بعد از 6 بازی

مسلمان- برانکو؛ از سر‌گیری یک رابطه برد برد

بهترین پاسورلیگ در بازی با الوصل نشان داد انگیزه های زیادی برای بازگشت به جمع سرخ ها دارد.

مسلمان- برانکو؛ از سر‌گیری یک رابطه برد برد

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان در نیم فصل اول لیگ هفدهم در همه 15 بازی تیمش حضور داشته که در 10 بازی در ترکیب ثابت به میدان رفته و در 5 دیدار نیز به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. مجموع دقایق حضور او در دور رفت به 1025 دقیقه می رسد که 7 پاس گل حاصل آن بوده است.


نکته جالب اینکه مسلمان در نیم فصل اول تنها در دو دیدار حضور 90 دقیقه ای را ترکیب پرسپولیس تجربه کرده و در هر دیداری که پاس گل داده، سرخپوشان با کسب سه امتیاز از زمین بازی خارج شده اند. این آمار خوب و حضور تاثیرگذار باعث شده تا مهندس سرخپوشان به یکی از مهره های کارآمد برانکو شناخته شود.


اما در نیم فصل دوم شرایط برای بهترین پاسور لیگ تغییر کرد و او نتوانست روند خوب نیم فصل اول را تکرار کند. مسلمان در 10 هفته سپری شده از دور برگشت تنها در 5 بازی توسط برانکو به کار گرفته شده و در هر 5 بازی در ترکیب ثابت حضور داشته است. هافبک سرخپوشان با 385 دقیقه بازی و ثبت تنها 2 پاس گل افت محسوسی را داشته و بعد از دقیقه 75 دیدار با پیکان که جای خود را به بشار رسن داد، دیگر در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی نکرده است.  


پرسپولیس در دیدارهای آسیایی خود مقابل نسف قارشی و السد نیز از مسلمان استفاده نکرد؛ اما در نهایت برانکو هافبک شماره 77 خود را در نیمه دوم بازی با الوصل به بازی گرفت تا خلاء یک بازیساز و طراح را در میانه زمین تیمش جبران کند. در واقع مسلمان بعد از 6 بازی غیبت در جمع هم تیمی هایش دوباره به بازی گرفته شد. پرسپولیس در نبود بهترین پاسور لیگ هفدهم دو شکست مهم برابر السد و استقلال را تجربه کرد و حالا باید دید با پایان نیمکت‌نشینی او پرسپولیس در بازی‌های آینده‌اش در آسیا چه نتایجی خواهد گرفت.


مسلمان در بازی با الوصل نبض میانه میدان را در دست گرفت و نشان داد انگیزه های زیادی برای بازگشت به جمع سرخ ها دارد.  پاس های بی نقص و موثر، حضور تاثیرگذار در دوئل ها، تکل ها و شرکت در برنامه های دفاعی در ۳۰ دقیقه‌ای که بازی کرد از نکات بارز بازی مهندس پرسپولیسی ها بود. حالا باید منتظر ماند و دید بازی مسلمان مقابل الوصل می‌تواند پایان نیمکت نشینی های او در پرسپولیس باشد و گره از کار برانکو باز کند یا نه. به هر شکل از سرگیری رابطه حسنه بین برانکو و مسلمان در نهایت می تواند یک بازی برد-برد برای هر دوی آنها و در نهایت پرسپولیس باشد. تقویت ضرباهنگ تیمی و کاهش التهاب از سکوها می تواند از دستاوردهای مهم این آشتی باشد.

دیدگاه‌ها