کد خبر : 1510081 | 16 اسفند 1396 ساعت 12:02 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی و ذوب‌آهن؛ موفقیت در عملیات غیرممکن

امیر قلعه نویی و ذوبی ها این روزها یکی از بهترین دوران تاریخ این باشگاه را پشت سر می گذارند. آنها در 15 بازی اخیر خود توانستند نتایج فوق العاده ای را کسب کنند تا سرمربی پرافتخار فوتبال ایران نشان دهد هنوز هم می تواند در صدر بهترین مربیان داخلی قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهنی ها پس از نیم فصل متوسطی که پشت سر گذاشتند، توانستند روی دیگری از خود را به نمایش بگذارند. سبزپوشان به رهبری سرمربی پرافتخار خود به ناگهان ورق را برگرداندند و نتایج خود را تبدیل به بهترین نتایج لیگ کردند. قلعه نویی که پس از نیم فصل آزمون و خطا به ترکیب و البته سیستم مورد نظر خود در ذوب آهن دست پیدا کرد، توانست وضعیت پایداری برای این تیم از هفته پانزدهم ترسیم کرده و در نهایت به نتایج دلخواه دست پیدا کند.


نکته قابل توجه دیگری که ارزش کار قلعه نویی را در نتایج کسب شده بالا می برد، برگرداندن انگیزه به جمع ذوبی ها بود. در حالی که سبزپوشان در بازی های ابتدایی انگیزه زیادی در خود نمی دیدند، با تلاش های قلعه نویی و کادرفنی اش تبدیل به جنگاوری شدند که در بازی های خود به حریف باج نمی دهد.

 

1288358

 

1288357


نتایج حیرت انگیز قلعه نویی با ذوبی ها از هفته پانزدهم لیگ آغاز شد. آنها از هفته پانزدهم تا کنون در 11 بازی لیگ برتر، 3 بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و 1 بازی در پلی آف لیگ قهرمانان  به میدان رفتند و در 15 دیدار خود توانستند به 11 پیروزی، 2 تساوی  و 2  شکست دست پیدا کنند  که یکی از باخت های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و برابر تیم متمول و قدرتمند الدحیل بود. با این حساب ذوبی ها به همراه قلعه نویی در 15 دیدار اخیر توانستند به 77 درصد امتیازات دست پیدا کنند و  با توجه به اینکه آنها در 4 دیدار آسیایی به میدان رفتند می توان این میانگین را آماری فوق العاده دانست.

دیدگاه‌ها