کد خبر : 1510276 | 17 اسفند 1396 ساعت 12:55 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرفهای کی روش در جمع بزرگان جهان و آسیا

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که مربیان فوتبال آسیا باید بتوانند صدای رساتری داشته و متحد شوند.

حرفهای کی روش در جمع بزرگان جهان و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، اولین کنفرانس مربیان فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد و اهداف این کنفرانس، کسب نتایج بهتر توسط تیم‌های آسیایی در صحنه‌های بین المللی است. نام این کنفرانس، "به سوی توکیو 2020" است و مربیان  المپیک و مدیران فنی سرتاسر آسیا دور هم جمع شده اند تا مسیر موفقیت آسیا در المپیک 2020 توکیو را مشخص کنند. در آخرین روز این کنفرانس، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران که سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی پرتغال، رئال مادرید، منچستریونایتد و... را در کارنامه داشت، از اهمیت برنامه ریزی و آمادگی برای جام جهانی صحبت کرد.

 

او گفت:" هیچ چیز مهم تر از آماده سازی نیست. فوتبال آسیا با چالش‌های مهمی روبرو است و به دنبال راه‌حل‌هایی است که اختصاصا مناسب این قاره باشد. بازیکنان در مرکز تمام کارها هستند و امیدواریم که مربیان آسیا بتوانند صدای خود را رساتر از قبل به دیگران برسانند و در جهت پیشرفت بازیکنان تلاش کنند."

 

 

1288591

 

 

برخی دیگر از شخصیت‌های بسیار مهم و مورد احترام فوتبال آسیا نیز در این کنفرانس حضور داشته و آنها نیز صحبت‌هایی مطرح کرده اند. از جمله این افراد می‌توان به پارک جی سونگ، کاپیتان سابق تیم ملی کره جنوبی، برانیمیر اویویچ، رئیس بخش پیشرفت مربیان و بازیکنان فیفا، مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس و ... اشاره کرد.

 

کیم پنگون، رئیس بخش فنی فوتبال کره جنوبی نیز یکی از سخنران‌ها بود. او گفت:" این کنفرانس برای خیلی از ما راه گشا است. فرصت آن رسیده که توجه ویژه ای به مسابقات زیر 23 سال داشته باشیم و این موضوع که مقدماتی المپیک نیز پیش روست در نظر داشته باشیم. از بحث ها و آنالیز‌های فنی تا بحث های گروهی، به خاطر این اقدامات از AFC ممنونم که چنین رویکردی را پیش گرفته و در جهت بهبود فوتبال آسیا گام برمی‌دارد."

 

اندی روکسبرگ، مدیر فنی AFC نیز صحبت‌های جالبی در این کنفرانس مطرح کرد. او گفت:" هدف و ماموریت AFC این است که تیم‌ها و بازیکنان در بزرگترین صحنه‌ها بدرخشند و مربیان در این میان نقشی کلیدی ایفا می‌کنند زیرا باید تمرکز‌ها را مشخص کرده و سرمایه گذاری کنند. علاوه بر فعالیت اتحادیه اعضا، این کنفرانس فرصت خوبی بود که نظرات را راجع به پیدا کردن راهی برای موفقیت بازیکنان و تیم‌های ما در آینده پیدا کنیم."

 

گزارش از مریم خردمند

دیدگاه‌ها