کد خبر : 1510279 | 17 اسفند 1396 ساعت 12:27 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار نداریم برخی اخبار دروغ و کذب منتشر کنند

توضیح گرشاسبی درباره محرومیت، عالیشاه و کشتی!

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از طریق فیفا پیگیر بخشش محرومیت این تیم در نقل و انتقالات است.

توضیح گرشاسبی درباره محرومیت، عالیشاه و کشتی!

به گزارش ورزش سه، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره ناراحتی برخی هواداران بابت نتیجه دربی عنوان کرد: هواداران صاحبان اصلی پرسپولیس هستند؛ آنها زحمت کشیدند و از استان های دور و نزدیک آمدند. یکسری نگرانی داشتند که مطرح کردند و ما هم در حد توان پاسخ دادیم. اصل نگرانی ما این حاشیه هایی است که به دروغ و ناحق و کذب مطرح می شود. ما نمی دانیم این حواشی از کجا می آید. یک سریال برایمان درست کردند. 


وی ادامه داد: ضمن تشکر از تمام اصحاب رسانه که با عدالت قلم می زنند و آنها باعث پیشرفت پرسپولیس شدند، با توجه به محرومیتی که از نظر جذب بازیکن برایمان وجود دارد، انتظارمان این است که عزیزان مطالب کذب ننویسند. این مسائل روی تیم تاثیر می گذارد. ما نمی خواهیم به نفع تیم بنویسند. می گوییم کذب ننویسند. اینکه یک خبرنگار نوشته بازیکنی برای تمدید قرارداد به باشگاه آمده و باشگاه به او نصف مبلغ سال قبل را پیشنهاد داده، کذب است. این آدم جواب خدا را چه می خواهد بدهد؟ اصلا از کجا چنین چیزی را آورده است.؟


سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: خداراشکر اوضاع باشگاه روبه راه است. ما در تلاش هستیم تا امور باشگاه را رتق و فتق کنیم. از تمرین بانشاط امروز هم مشخص بود که شرایط تیم خوب است. ما در لیگ ایران و لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد تا موفق باشیم. شما می دانید اعزام های برون مرزی چه تدارکات و هزینه هایی لازم دارد. ما با چنگ و دندان کارها را جلو می بریم و حتی پیگیر هستیم تا شاید محرومیت مان از نقل و انتقالات بخشیده شود.


گرشاسبی در ادامه افزود: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم که در جلسه اش با اینفانتینو دغدغه پرسپولیس را مطرح کردند. ما نیز مستنداتی را در اختیار شخص اینفانتینو قرار دادیم تا انشاءالله اگر بشود یه پنجره نقل و انتقالاتی مان بخشیده شود. اگر بشود که خیلی خوب است وگرنه هم با یک دست بسته به جنگ رقبا خواهیم رفت.


وی درباره وضعیت امید عالیشاه که از تراکتورسازی اخراج شده و مشکل سربازی دارد، بیان کرد: ما هم بالاخره بازیکنان مشابهی داشتیم که شرایط خاصی را برای باشگاه ایجاد کردند، اما مانع از رشد و پیشرفت آن بازیکن نشدیم. قطعا عزیزان ما در تراکتورسازی همین نگاه را دارند و دلسوز جوان ها و فوتبالیست ها هستند. آنها دنبال سخت کردن شرایط برای بازیکنان نیستند. آجورلو از جنس فوتبال است و دنبال این مسائل نیست. خدمت عالیشاه فکر کنم 19 بهمن ماه احتمالا به پایان رسیده و باید برای ترخیص او اقدام شود. او امانتی بوده که برای خدمت سربازی رفته و الان هم برگشته است. او باید برگردد و در باشگاه خودش کار کند.


سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بحث نوراللهی هم با محبت آقای اجورلو و فرماندهان محترم حوزه نظام وظیفه انجام شد. آجورلو چون خودش با این بچه ها بوده و آشنا هست، در این بخش هم به بزرگترین باشگاه آسیا، پرسپولیس کمک می کند. 


گرشاسبی درباره صحبتی که امروز با گادوین منشا در تمرین داشت، گفت: صحبت مان این بود که منشا همان بازیکن خوب باشد. او تلاش می کند تا خودش را آماده تر کند. از نظر روحی هم آماده است. هر بازیکنی در هر مقطعی از نظر روحی شاید برایش مسائلی پیش بیاید. مشکل خاصی نیست و او می خواست دیروز به باشگاه بیاید و ما وقت نداشتیم. امروز اینجا هم صحبت هایمان را انجام دادیم.


وی در خصوص شایعه حضورش در ریاست فدراسیون کشتی عنوان کرد: کذب محض است؛ همه دارند تلاش می‌کنند که خودِ آقای رسول خادم که زحمات زیادی هم کشیدند، ان‌شاالله در این لحظات حساس که مسابقات جهانی و المپیک در پیش است، برگردد و اوضاع را مثل قبل مدیریت کند تا کشتی از این حالت خارج شود؛ خودتان می‌گویید شایعه است و من هم می‌گویم شایعه است؛ ادامه آن هم کذب بوده و چنین چیزی صحت ندارد.

دیدگاه‌ها