کد خبر : 1510508 | 18 اسفند 1396 ساعت 18:23 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ: ما شایسته فینال جام حذفی بودیم

سرمربی کروات خونه به خونه تیمش را شایسته حضور در فینال جام حذفی دانست و از دستیابی به چیزی که استحقاقش را داشتند، ابراز رضایت کرد.

اسکوچیچ: ما شایسته فینال جام حذفی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ موفق شد در شرایطی که در استادیوم غدیر اهواز، نیمه اول جدال با استقلال خوزستان را واگذار کرده بود، در نهایت به برتری برابر حریف دست یابد و راهی فینال جام حذفی شود.


او در پایان این دیدار با حضور در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: به تیمم تبریک می‌گویم و هر کسی که عاشق خونه به خونه است امروز روز بزرگی برای آنهاست. شایسته برد بودیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم.

 

سرمربی کروات خونه به خونه که با صعود این تیم توانسته افتخار بزرگی را نصیب فوتبال مازندران کند، در خصوص عملکرد شاگردانش گفت: ما امروز عالی بازی کردیم و نشان دادیم که چه تیم با کیفیتی هستیم، آن‌هم در هوای گرم اهواز. من ماندم اگر امروز استقلال در این هوا بازی می‌کرد، چه نتیجه‌ای به دست می‌آمد. ضمن اینکه امروز تماشاگران اهوازی خیلی با من احساسی رفتار کردند.

 

اسکوچیچ که در زمان حضور در ملوان و فولاد خوزستان سابقه تقابل با استقلال را در کارنامه دارد، در خصوص اینکه اینبار در فینال جام حذفی و در تقابل با تیم آماده‌ی شفر چه نتیجه‌ و رویایی را دنبال خواهد کرد گفت: تا فینال زمان زیادی باقی مانده و قبل از آن بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک تمام خواهد شد. هر وقت زمان فینال رسید من در مورد آن صحبت خواهم کرد.

 

اسکوچیچ در پایان در خصوص عملکرد و تجربه خودش و نقش آن در صعود خونه به خونه به فینال جام حذفی گفت: هر یک از این بازی‌ها می‌تواند یک تجربه خوب باشد؛ اما من مهم نیستم٬ مهم بازیکنان بودند که در زمین کار بزرگی انجام دادند. من فقط اینجا هستم که به آنها کمک کنم.

دیدگاه‌ها