کد خبر : 1510596 | 19 اسفند 1396 ساعت 09:11 | 131.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهار آن پنالتی سخت اشکم را درآورد

حسینی و تمرین گریه نکردن بعد از سیو!

دروازه بان استقلال به عنوان ستاره این تیم در ورزشگاه هزا بن زائد با گریه هایی که بعد از سیو فوق العاده پنالتی اول میزبان داشت به چهره سوژه ای آبی های پایتخت نیز تبدیل شد.

حسینی و تمرین گریه نکردن بعد از سیو!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از محرومیت غیر منتظره در دربی 86 و سکونشینی در بازی بزرگ لیگ برتر در جدال حساس و حیثیتی برابر العین دوباره به انتخاب اول وینفرد شفر درون دروازه تبدیل شد تا با انگیزه هایی که داشت نمایش تاثیرگذاری از خود ارائه بدهد.


سیدحسین حسینی که در جریان آخرین مصاف دو تیم در آن شب کابوس وارد شکست 6-1 استقلال برابر العین روی نیمکت نشسته بود این بار درون دروازه آبی ها به مصاف صدرنشین امارات رفت و نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد به خصوص در صحنه پنالتی اول العین که با دبل سیو استثنایی خود تمجید همگان را برانگیخت.


صحنه ای که برای دقایقی همه چیز را تحت الشعاع خود قرارداد و باعث شد خود سیدحسین براساس حساسیت های حاکم اشک از چشمانش سرازیر و در جو بازی قرار بگیرد، صحنه ای بازخورد متفاوتی در جامعه و میان طرفداران داشت و باعث شد تا خود این بازیکن دلیل گریه هایش را عشق به استقلال بداند چون اصلا دوست نداشت در آن لحظات شاهد شکست دوباره این تیم با ناداوری صورت گرفته از سوی داور مالزیایی باشد.


سیدحسین حسینی در واکنش به اتفاقات و احساساتی شدن در دو بازی با فولاد و العین گفت:« در اهواز مقابل فولاد وقتی آن اخطار بی مورد را از داور گرفتم و از حضور در دربی محروم شدم یک لحظه واقعا کنترلم را از دست دادم چون اصلا دوست نداشتم بازی به این مهمی محروم شوم. در بازی با العین هم به دو دلیل احساساتی شدم اول این که داور مالزیایی واقعا با بی انصافی آن صحنه بی مورد را پنالتی اعلام کرد و کاری از دست مان ساخته نبود بعد هم به خاطر پنالتی دشواری بود که با لطف خداوند و دعای مردم و طرفداران سیو کردم».


او ادامه داد:« نتوانستم جلوی اشک هایم را بگیرم، نمی دانم شاید با این اتفاق باعث ناراحتی هواداران عزیر استقلال شدم که همین جا از آنها معذرت خواهی می کنم و قول می دهم از این پس بیشتر روی احساساتم کنترل داشته باشم تا باعث رنجش و دلخوری هیچ کسی نشوم. اما باید قبول کنید که در آن لحظات کنترل کردن احساسات واقعا سخت بود چون پای موفقیت استقلال و ایران در میان بود و گریه های من هم به خاطر عشق به همین موضوع سرازیر شد».


سوای از تمام بازتاب هایی که گریه های سیدحسین حسینی در ورزشگاه هزا بن زائد داشت این بازیکن به عنوان فوتبالیستی حرفه ای باید خوب این موضوع را درک کند که برای رسیدن به جایگاه بالاتر بیشتر باید خویشتندار و حرفه ای با اتفاقات داخل زمین برخورد کند، نکته ای که خود او نیز به آن اذعان دارد و مسلما دیگر از این پس شاهد گریه کردن یا اسیر احساسات قرار گرفتن از سوی این دروازه بان آینده دار نخواهیم بود.

 

عکس ها؛ امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها