کد خبر : 1510597 | 19 اسفند 1396 ساعت 09:32 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - کریستال پالاس

دو تیم چلسی و کریستال پالاس، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته های اخیر نمایش‌های ضعیفی داشته و در یکی از ضعیف ترین فرم‌های چند سال اخیر خود قرار دارد. آبی ‌های لندنی در 6 بازی اخیرشان، 4 شکست و 2 پیروزی به دست آورده و با 53 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته اند. آنها در تعقیب تیم‌های بالاتر از خود هستند تا بتوانند سهمیه چمپیونزلیگ را برای فصل آینده کسب کنند، موضوعی که در صورت ناکامی در آن، ممکن است سرمربی ایتالیایی مجبور به ترک لندن شود و باید دید در نهایت آنها چه عملکردی در هفته های اخیر خواهند داشت. با توجه به تقابل لیورپول و یونایتد، چلسی در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند فاصله خود را با تیم‌های بالادست خود کاهش دهد.

 

 

1283103

 

 

در آن سو کریستال پالاس با کسب 27 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفته است و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. آنها در 6 بازی اخیرشان، 4 شکست و 2 تساوی به ثبت رسانده اند و فرم خوبی را تجربه نمی‌کنند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی و 3 پیروزی برای کریستال پالاس به دست آمده که نشان از تقابل‌های نزدیک دو تیم دارد. باکایوکو، لوئیز و آمپادو به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسند و حضور بارکلی و کانته هنوز مشخص نیست. در آن سو، زاها، ویک‌هم، دن، پونچئون، ساکو و ساخو به علت مصدومیت نمی‌توانند پالاس را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1288914

دیدگاه‌ها