کد خبر : 1510611 | 19 اسفند 1396 ساعت 09:54 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان که پیش از این سهمیه بازی‎های پاراآسیایی را کسب کرده بود، با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، دیدار فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر بانوان قهرمانی آسیا و انتخابی بازی های پاراآسیایی امروز شنبه میان دو تیم ایران و تایلند در بانکوک برگزار شد. در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۴۳ بر ۲۷ حریف میزبان خود را شکست دادند.

 

این برای دومین بار در طول این مسابقات بود که تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران مقابل میزبان رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی بازی های پاراآسیایی قرار می گرفت. ملی پوشان کشورمان که در دیدار نخست خود در این رقابت ها نیز تایلند را شکست داده بودند، با کسب دومین برد برابر این تیم، قهرمان آسیا شدند.

 

هند، لائوس، کامبوج و افغانستان تیم هایی بودند که پیش از این مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران شده بودند. 

 

مهسا سعادت، فتانه پورآت، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی، مهدیه خاکباز، زهرا حبیبی، مهری باقرپور، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری و ثریا نوری ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران را در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی پاراآسیایی تشکیل دادند. این تیم پیش از قهرمانی در این رقابت ها، صاحب سهمیه پاراآسیایی شده بود.

 

در مجموع چهار تیم از حضور در مسابقات بسکتبال با ویلچر بانوان قهرمانی آسیا صاحب سهمیه بازی های پاراآسیایی شدند. علاوه بر ایران تیم های تایلند، افغانستان و کامبوج نیز این سهمیه را کسب کردند. 

دیدگاه‌ها