کد خبر : 1510614 | 19 اسفند 1396 ساعت 10:01 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

کسی برای استقلال خوزستان بوق نمی زند

به قدری از صعود به فینال در خانه اطمینان داشتند که قبل از سوت آغاز بازی شادی ها در راه این موفقیت را آغاز کردند غافل از این که با شوک بزرگی روبرو خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، کادر فنی استقلال خوزستان با اطمینان از برتری مقابل حریف دسته اولی و شمالی گام به بازی نیمه نهایی با خونه به خونه در ورزشگاه غدیر گذاشت، جایی که عبدا.. ویسی و دستیارانش با اطمینان خاص از برتری در این بازی و رسیدن به فینال حذفی از همان دقایق نخست نشستن روی نیمکت ذخیره ها شادمانی را آغاز کردند.


کریم بوستانی مربی باتجربه فوتبال خوزستان که این روزها به عنوان مربی دروازه بان ها در کنار ویسی حضور دارد از جمله استقلالی هایی بود که به محض نشستن روی نیمکت با بوق معروف لیدرهای خوزستانی شروع به شادی فینالیست شدن کرد غافل از این که 120 دقیقه بعد این شادی جای خود را به ناراحتی و شوک بزرگی خواهد داد که فصل سیاه آنها در عرصه مربیگری را تکمیل خواهد کرد.

 

1288938


شوخی های مربی گلرهای استقلال با بوق معروف طرفداران و فوتبالدوستان اهوازی چنان دقایق قبل از آغاز بازی را تحت الشعاع خود قرار داده بود که توجه عکاسان کنار زمین را نیز به خود جلب کرد تا کریم بوستانی و سایر مربیان استقلال این گونه شادمان بازی را آغاز و در پایان غم زده نای بلندشدن از روی نیمکت را نداشته باشند.


نتیجه ای که دیروز در پایان بازی ثبت شد کابوس های این فصل استقلالی ها را تکمیل کرد تا ثابت شود این روزها دیگر هیچ طرفداری نای بوق زدن برای آبی های خوزستانی را ندارد، تیمی که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر شد و انتظار می رفت با عبدا.. ویسی روزهای خوبی را سپری کند بعد از قرار گرفتن در پرتگاه سقوط از لیگ برتر حالا در رسیدن به فینال حذفی مقابل تیم شگفتی ساز دسته اولی در خانه باز ماند تا تیره روزی های خود را ادامه داده و بیشتر از همیشه طرفدارانش را ناامید کند.

دیدگاه‌ها