کد خبر : 1510615 | 19 اسفند 1396 ساعت 10:04 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزی: گفتند سه ستاره شدی و با آبرویم بازی کردند

اتهام مصرف شیشه به کشتی گیر ملی‌پوش!

نفر اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کسی که شیشه مصرف می کند، می تواند ۵ سال نفر اول و دوم ایران باشد؟

اتهام مصرف شیشه به کشتی گیر ملی‌پوش!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کشتی فرنگی در حالی راهی رقابت های قهرمانی آسیا شد و با عنوان پنجمی به ایران بازگشت که در چند وزن با وجود برگزاری انتخابی ابهام هایی وجود داشت.


یکی از اصلی ترین ابهام ها در وزن ۸۵ کیلوگرم وجود داشت که سامان عزیزی به عنوان نفر اول انتخابی می بایست به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شد؛ اما این اتفاق رخ نداد. وقتی صدای اعتراض این کشتی گیر بلند شد، احد پازاج مدیر تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد تست سلامت این کشتی گیر سه ستاره شده و او به همین دلیل به قرقیزستان اعزام نشده است.


حالا بعد از گذشت چند روز این کشتی گیر به این اتهام پاسخ داده است. 


سامان عزیزی درباره ماجرای سه ستاره شدن تست سلامت می گوید: «از وقتی در اردو هستیم، ۴ بار تست سلامت و ۳ بار تست دوپینگ گرفته شده و این یک بار آخر گفتند که تست من مشکل دارد. البته تست ها هم به این شکل بود که پزشک تیم ملی در اردو با یک لیوان یک بار مصرف حاضر می شد و از ما نمونه ادرار می گرفت؛ اما نمی دانیم آن لیوان ها را به کدام آزمایشگاه می برد. بعد از ۲ هفته هم نتیجه را به ما اعلام می کردند. ۶ بار نتیجه تست من منفی درآمده بود؛ تا اینکه یک هفته قبل از آسیایی گفتند تست تو سه ستاره شده است!»


وی همچنین می افزاید: «هنوز جواب آزمایش را به من ندادند. به دفتر رسول خادم هم نامه زدم و گفتم حداقل جواب آزمایش مرا بدهید تا بفهمم که چه خطایی کردم.»


کشتی گیر وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی در واکنش به اینکه شایعه شده تست سلامت او بابت مصرف ماده مخدر شیشه مثبت شده،‌ می گوید: «دقیقا گفته اند من شیشه مصرف می کنم. حالا من یک سوال دارم؛ کسی که شیشه مصرف می کند، می تواند ۵ سال نفر اول و دوم ایران باشد؟ با من مشکل دارند و تا به حال اجازه ندادند یک بار جام جهانی کشتی بگیرم. فقط یک مسابقه ایندورگیم اعزام شدم که با وجود قرعه سخت طلا گرفتم.»


عزیزی در انتقاد به اظهارات احد پازاج،‌ مدیر تیم ملی کشتی فرنگی افزود: «سال ۲۰۱۴ من در جام تختی نفر دوم شدم و مقابل کریم فر باختم. آن موقع تازه پازاج سرمربی تیم ملی شده بود. قرار شد که من در جام جهانی کشتی بگیرم و کریم فر به بازی های آسیایی برود. با اینکه کریم فر تمامی مسابقاتش را هم باخت، مرا اعزام نکردند. امسال که پازاج با من در جمع کشتی گیران صحبت می کرد، خودش گفت آن سال باید تو را به یک مسابقه می فرستادم. او قول داد که اگر امسال اول شوم، به مسابقات آسیایی می روم؛ اما بازهم چنین بلایی سر من آورد.»


وی در پایان خاطرنشان می کند: «متاسفانه با استفاده از لفظ سه ستاره با آبروی من بازی کردند. در شهرمان هر کسی که سر از ورزش در نمی اورد، هم به من می گوید این جریان تست سه ستاره چیست. اگر تست من سه ستاره بود، چرا گفتند به اوکراین می روی که آنجا هم مشکل خروجی را بهانه کردند و من اعزام نشدم.»

دیدگاه‌ها