کد خبر : 1510620 | 19 اسفند 1396 ساعت 10:11 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوسف العربی:

پس از قهرمانی لیگ، رویای ما قهرمانی در آسیاست

مهاجم تیم فوتبال الدحیل هدف اصلی تیمش را رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد.

پس از قهرمانی لیگ، رویای ما قهرمانی در آسیاست

به گزارش ورزش سه، مهاجم تیم الدحیل که یکی از بازیکنان تاثیرگذار و از ارکان قهرمانی الدحیل در لیگ قطر به حساب می آید، در خصوص کسب این عنوان برای دومین سال پیاپی گفت: بسیار خوشحال هستم و جا دارد ابتدا به مدیران باشگاه، کادر فنی، هم تیمی هایم و هوادارانی که ما را حمایت کردند، تبریک بگویم. آنچه ما به دست آوردیم برای باشگاه بسیار باارزش است و با توجه به فصل دشواری که داشتیم، فکر می کنم با استحقاق کامل به این عنوان رسیدیم.


مهاجم مراکشی الدحیل درباره سخت ترین لحظات این فصل گفت: خوشبختانه ما از همان ابتدای فصل توانستیم صدرنشین باشیم و شکستی نخوردیم. فقط چند امتیاز را به خاطر مساوی ها از دست دادیم. لحظه آنچنان سختی برای ما اتفاق نیفتاد و ما بازی ها را به صورت متوالی با برد پشت سر گذاشتیم و در نهایت قهرمان شدیم.


العربی در مورد بازی روز گذشته تیمش مقابل الخریطیات نیز افزود: الخریطیات تیم خوبی است که فوتبال قابل احترامی را به نمایش گذاشت. بازی سخت و مهمی برای ما بود چرا که می دانستیم السد قبل از آن شکست خورده و ما با برد می توانیم به قهرمانی زودهنگام دست پیدا کنیم. این بازی را برای پیروزی آغاز کردیم تا بتوانیم با خیال راحت به لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم. 


ستاره الدحیل درباره بازی های آتی تیمش خاطرنشان کرد: دیدارهای سختی پیش روی ماست. در ادامه لیگ دو بازی داریم و همچنین در جام امیر قطر بازی سختی خواهیم داشت. در لیگ قهرمانان نیز اگرچه خیلی خوب کار کرده ایم، اما هنوز چیزی قطعی نیست و همه برای صعود می جنگند بنابراین با تیم های سرسختی بازی داریم. هدف ما در آسیا به صعود از گروه محدود نمی شود و رویای ما قهرمانی در این جام است. حالا پس از قهرمانی در لیگ، با تمرکز بیشتری به استقبال سایر تورنمنت ها می رویم.


مهاجم تیم قهرمان قطر در پایان در خصوص رقابت با هم تیمی خود برای کسب عنوان آقای گلی لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: این یک نبرد دوستانه بین من و یوسف المساکنی است. برای من فرقی ندارد که آقای گل بشوم یا نه، بلکه موفقیت و قهرمانی تیم اهمیت دارد.

دیدگاه‌ها