کد خبر : 1510634 | 19 اسفند 1396 ساعت 10:27 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

به جرم تعرض به یک زن لبنانی در دبی

بازیکن رقیب پرسپولیس به زندان محکوم شد

در فاصله چند روز تا بازی برگشت الوصل با پرسپولیس رسانه های اماراتی از محکوم شدن ستاره این تیم در دادگاه تعرض و تجاوز به یک زن لبنانی خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که الوصل خود را برای بازی برگشت با پرسپولیس ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند خبری جنجالی پیرامون ستاره این تیم اردوی زردپوشان دبی را تحت الشعاع خود قرارداد تا سرمربی آرژانتینی و مدیران باشگاه با شوک بزرگی روبرو شوند.


به نوشته روزنامه امارات الیوم یکی از بازیکنان سرشناس الوصل که نام او بنا به دلایلی منتشر نشده بعد از یک سال درگیری با دادگاه حقوقی در دبی محکوم به تعرض و تجاوز به یک زن لبنانی شد که نتیجه رسیدگی به این پرونده یک سال زندان همراه با شلاق و جریمه نقدی برای بازیکن معروف و مطرح باشگاه الوصل شد.

 

1288955


بنا به نوشته روزنامه اماراتی این بازیکن سرشناس از یک سال و اندی پیش با زنی لبنانی در یکی از هتل های مطرح شهر دبی مشغول به کار بود، آشنا و همین ارتباط به دردسری بزرگ برای او تبدیل شد. روزنامه اماراتی در گزارش خود آورده است:« یکی از بازیکنان معروف لیگ برتر امارات (باشگاه مطرح شهر دبی) به اتهام تجاوز و تعرض به زنی لبنانی به یکسال حبس محکوم شده است».


امارات الیوم در گزارش خود با تشریح اتفاقات شب واقعه که در پرونده جنجالی به ثبت رسیده از دست داشتن یکی از دوستان دیگر این بازیکن سرشناس در تعرض و تجاوز به زن لبنانی نوشت و مدعی شد پرونده ای که از یک سال پیش به خاطر اتفاقات هتلی در جمیرا باز شده بود سرانجام با حکم یک سال حبس برای ستاره سرشناس فوتبال باشگاهی امارات مختومه شد تا دردسری بزرگ گریبانگیر ستاره الوصل شود.

دیدگاه‌ها