کد خبر : 1510678 | 19 اسفند 1396 ساعت 13:37 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت سخت مهابادی در مشهد

سرمربی جدید سیاه جامگان برای بقای تیمش در لیگ برتر ، احتیاج به ۱۲ امتیاز از پنج مسابقه دارد که با توجه به بازی‌های پیش رو کاری سخت و‌ تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

ماموریت سخت مهابادی در مشهد

به گزارش “ ورزش سه “ ظهر امروز داوود مهابادی به عنوان سرمربی مشکی‌پوشان مشهد انتخاب شد تا در پنج هفته انتهایی لیگ ، ناجی این تیم مشهدی شود و آن‌ها را در لیگ برتر حفظ کند .


این تیم در پنج هفته آخر لیگ ، باید در مشهد مقابل استقلال خوزستانی قرار بگیرد که رقیب مستقیم آن‌ها در انتهای جدول است. این دیدار ۶ امتیازی تا حد بسیار زیادی تکلیف مشکی‌پوشان را در لیگ مشخص خواهد کرد.


اما شاگردان مهابادی در هفته بیست و هفتم به تهران سفر می‌کنند و مقابل استقلال تهران بازی سختی را برگزار خواهند کرد . با توجه به شرایط دو‌ تیم ، کسب تساوی هم نتیجه ایده‌آلی برای مشکی‌پوشان محسوب می‌شود .


این تیم بلافاصله به مشهد باز می‌گردد و مقابل دیگر تیم بالای جدول یعنی سایپا ، بازی هفته بیست و هشتم خود را برگزار می‌کند .


سیاه جامگان دو‌ هفته پایانی هم در مشهد و مقابل پدیده و پارس‌جنوبی جم قرار می‌گیرد و امید دارد با اتکا به بازی‌های خانگی خود در لیگ برتر باقی بماند .


مشکی‌پوشان در ۵ هفته‌ی پایانی ۴ دیدار را در خانه برگزار می‌کنند و برای بقا در لیگ باید در همه‌ی این بازی‌ها پیروز شوند.

دیدگاه‌ها