کد خبر : 1510710 | 19 اسفند 1396 ساعت 16:18 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک سه امتیاز دیگر به کمک CR7

ایبار 1-2 رئال؛ پرواز با بال های رونالدو

رئال در دیداری دشوار و در حالی که تا ده دقیقه پایانی با تساوی متوقف شده بود، به لطف درخشش رونالدو سه امتیاز شیرین را از ایپوروئا به خانه برد.

ایبار 1-2 رئال؛ پرواز با بال های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از برد شیرین 1-2 در زمین پی اس جی و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به ورزشگاه ایپوروئا آمده بود تا برابر ایبار قرار بگیرد. میزبان در رده هشتم قرار داشت و به دنبال خلق شگفتی بود.

 

 

1289020

 

 

بازی با برتری میزبان شروع شد و رئالی ها که در هفته های اخیر از انگیزه لازم در لالیگا برخوردار نیستند، کمتر نشانی از تیم متقدر سه شنبه شب در پاریس داشتند.

ایبار بیش از 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و هر از چند گاهی موقعیت هایی روی دروازه رئال خلق می کرد اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به دروازه پیدا نمی کرد.

 

 

1289017

 

 

در حالی که ایبار تیم برتر زمین بود، رئال دقیقه 34 به گل رسید. یک اشتباه از مدافع ایبار در پاس دادن باعث شد تا مودریچ توپ ربایی کرده و با پاس عمقی استثنایی رونالدو را صاحب توپ کند. فوق ستاره پرتغالی هم در مصاف تک به تک با گلر ایبار موفق به گلزنی شد.

 

رئال پس از گل، بازی را در دست گرفت و دقیقه 43 می توانست یک بار دیگر توسط رونالدو به گل برسد اما گلر ایبار با واکنشی تماشایی شوت رونالدو را راهی کرنر کرد تا نیمه اول با تک گل رونالدو به سود رئال تمام شود.

 

 

1289041

 

 

ایبار نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 50 به گل تساوی دست یافت. ارسال یک ضربه کرنر و ضربه سر رامیس در کنج دروازه رئال آرام گرفت.

 

 

1289039

 

 

رئال به سرعت نسبت به این گل واکنش نشان داد و در 4 دقیقه دو فرصت عالی توسط رونالدو و مودریچ خلق کرد اما ضربات این دو بازیکن با اختلاف اندکی راهی اوت شدند.

 

رئال در ادامه دو بار دیگر نیز می توانست به گل برسد. یک بار ضربه رونالدو را گلر ایبار راهی کرنر کرد و کمی بعد ضربه سر بیل به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

 

 

1289040

 

 

ایبار پس از تحمل فشار 15 دقیقه ای رئال، به دروازه کهکشانی ها نزدیک شد و در دو موقعیت به شدت دروازه این تیم را با خطر مواجه کرد اما ضربات نهایی مهاجمان ایبار بی دقت بود و نتیجه ای در پی نداشت.

 

رئال سرانجام دقیقه 81 به گل دوم رسید. سانتر کارواخال از راست را رونالدو با یک ضربه سر زیبا به گل دوم خود و تیمش بدل کرد تا کهکشانی ها یک بار دیگر از ایبار پیش بیفتند. این هجدهمین گل رونالدو در لالیگا بود.

 

 

1289018

 

 

تلاش ایبار برای رسیدن به گل تساوی در ادامه بازی نتیجه ای نداشت و رئال توانست از این بازی دشوار به سلامت و با پیروزی خارج شود.

دیدگاه‌ها