کد خبر : 1510719 | 19 اسفند 1396 ساعت 16:11 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی شاد پرسپولیس؛ جو صدرنشینی (عکس)

حال و هوای پرسپولیسی‌ها پیش از آخرین بازی فصل کاملا شاد است و آنها مهیای دومین صدرنشینی خود در این فصل هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها سال 96 را با صدرنشینی مطلق و نیاز به یک امتیاز از 5 بازی آتی برای قهرمانی در حال پایان دادن هستند و در لیگ قهرمانان نیز علیرغم شکست برابر السد قطر، این شانس را دارند تا با پیروزی برابر الوصل در بازی برگشت در گروه سوم نیز سال 96 را با صدرنشینی خاتمه دهند و مهیای سال نو شوند.


در شرایطی که بعد از شکست برابر استقلال در دربی، برخی هواداران بدون توجه به اتفاقات شیرینی که در کنار سرخپوشان دنبال کرده و به آن دست یافته بودند، انتقادات تندی را متوجه بازیکنان و کادرفنی کرده بودند، در ادامه روزهای خوب آنها بار دیگر استارت خورده و به نظر می‌رسد با دستیابی به قهرمانی دوباره در لیگ و صعود احتمالی از گروه سوم، بار دیگر هواداران در روزهای سختی که در آینده با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات در پیش است، در کنار باشگاه قرار گیرند.


اردوی پرسپولیس در دبی از روز گذشته آغاز شده و بازیکنان با روحیه‌ای مناسب و شاداب خود را مهیای پیروزی در آخرین بازی سال کردند تا عیدی مناسبی نیز به هواداران با توجه به صدرنشینی در گروه خود بدهند. شوخی و خنده و کری خوانی، جز اصلی تمرین در روز اول اردوی سرخپوشان بود و باید دید الوصل چه برنامه‌ای برای بازی برگشت و میزبانی خود خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه - دبی

دیدگاه‌ها