کد خبر : 1510813 | 20 اسفند 1396 ساعت 07:52 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

فکری:حفظ کردن پله اول کار خیلی سختی است

محمود فکری می گوید شایعه دوپینگ بازیکنان نفت مسجد سلیمان که در ابتدای فصل مطرح شد، تهمت بوده است.

فکری:حفظ کردن پله اول کار خیلی سختی است 

به گزارش "ورزش سه"، مسجد سلیمانی ها در فصل جاری با هافبک سابق تیم استقلال در آستانه صعود به لیگ برتر هستند. آن ها با 4 امتیازاختلاف نسبت به دیگر مدعیان صدر نشین اند و حالا به مصاف گل گهر سیرجان می روند. پیش از بازی، سرمربی تیم گل گهر پاسخگوی سوالات بود:

 

محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درخصوص بازی امروز مقابل گل گهر گفت: بازی امروز برای ما بسیار مهم است. امیدواریم در درجه اول بازی خوبی برگزار شود و بینندگان لذت ببرند و در درجه دوم ما امیدوار هستیم از این بازی امتیاز بگیریم و جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم و در مجموع امیدواریم بازی خوبی برگزار شود.

 

وی افزود: گل گهر تیم بسیار خوبی است. آن ها بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارند و از لحاظ تشکیلات و مدیریت بسیار قوی هستند. تیم دست و پا بسته ای نیست که بتوانیم راحت امتیاز بگیریم.کار سختی است اما ما تلاشمان را میکنیم که از این تیم امتیاز بگیریم.

 

کاپیتان سابق تیم استقلال در پاسخ به این سوال که هدفشان در این بازی مساوی است یا برد، اظهار داشت: هر دو را در نظر داریم. در درجه اول یک امتیاز بازی، در درجه دوم اگر شرایط برای پیروزی مهیا باشد برای سه امتیاز. ولی برنامه ما این است که اینجا را با امتیاز ترک کنیم.

 

فکری درخصوص شانس تیمش برای صعود نیز گفت: در حال حاضر ما شانس اول صعود هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا این جایگاه را حفظ کنیم که کار بسیار سختی است. هرچه به بازی های آخر نزدیک می شویم بازی ها سخت و سخت تر می شود و امیدوار هستیم بتوانیم از پس این بازی ها بر بیاییم. بازیکنان ما این توانایی را دارند، چه از لحاظ شخصیتی و روحی و چه از لحاظ فنی. امیدوارم بتوانیم همین فاصله را حفظ کنیم و در نهایت به قهرمانی برسیم.

 

او درباره شایعاتی که مبنی بر موضوع دوپینگ درباره تیم نفت مسجد سلیمان مطرح می شد گفت: مشخص شد که آن ها کذب و تهمتی بود و نیازی نیست به آن ها پرداخته شود.

دیدگاه‌ها