کد خبر : 1510833 | 20 اسفند 1396 ساعت 09:05 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: از رسول خواهش کردیم خواسته ما را قبول کند

خادم برای بازگشت به کشتی راضی شد؟

به نظر می رسد رییس مستعفی فدراسیون کشتی برای بازگشت تا حدودی راضی شده باشد.

خادم برای بازگشت به کشتی راضی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، بیش از 10 روز از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می گذرد و اهالی این رشته همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند. رییس مستعفی خواسته هایی دارد که به نظر نمی رسد این فرصت کوتاه عملی کردنش راحت باشد. از سوی دیگر وزیر ورزش و معاونش نیز با این استعفا که می گویند فقط شفاهی بوده و کتبی به دستشان نرسیده، مخالفت کردند. 


همچنین اهالی کشتی در روزهای اخیر حمایت قاطعی از رییس مستعفی فدراسیون داشتند و وزیر ورزش به مهمترین خواسته آنها هم تن داده است. روسای هیات های استانی از سلطانی فر خواسته بودند در روزهای پایانی سال برای تعیین تکلیف کشتی مجمع فوق العاده برگزار شود که این درخواست با روی خوش وزیر فردا از ساعت 14 و بدون حضور رسانه ها برگزار می شود. 


در این میان برخی از بزرگان کشتی و همچنین اعضای هیات رییسه در پی راضی کردن رسول خادم برای بازگشت هستند. روز گذشته جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی بدون حضور رسول خادم تشکیل شد که بعد از چند ساعت همه اعضای هیات رییسه بر بازگشت رییس مستعفی فدراسیون تاکید کردند.
در این جلسه به بهروز نعمتی، یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون که نماینده مجلس شورای اسلامی هم هست، ماموریت داده شد تا قبل از مجمع فوق العاده با رسول خادم صحبت کرده و او را به بازگشت راضی کند. 


این اتفاق روز گذشته رخ داد و جلسه ای 3 ساعته میان رسول خادم و این عضو هیات رییسه فدراسیون برگزار شد. بهروز نعمتی در این باره به ایسنا گفت: « پیام ما به عنوان اعضای هیات رییسه بدون تعارف به خادم این بود که او باید بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد. بحثی که در این باره مطرح شده خارج از اختیارات ما و خادم است اما ان‌شاءالله پیگیری و رسیدگی خواهد شد. باز هم می‌گویم خواست هیات رییسه ماندن خادم در راس فدراسیون کشتی است و از او به عنوان نماینده هیات رییسه خواهش کردم که این خواسته ما را قبول کند.»


با اینکه هنوز نتیجه مشخصی از این جلسه اعلام نشده و خادم هم به سکوت روزهای قبلی خود ادامه می دهد، به نظر می رسد حالا رییس مستعفی بیشتر از قبل برای ادامه کار در  فدراسیون نرم شده و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.


به نظر می رسد تعیین تکلیف نهایی فدراسیون کشتی فردا با حضور اعضای مجمع صورت بگیرد. داورزنی به عنوان معاون وزیر در این جلسه به خواسته های اهالی کشتی پاسخ می دهند و بعید است جلسه فردا هم به جز مخالفت با استعفای خادم و تاکید بر بازگشت او نتیجه دیگری در پی داشته باشد.

دیدگاه‌ها