کد خبر : 1510848 | 20 اسفند 1396 ساعت 09:44 | 73.9K بازدید | 0 دیدگاه

نا امیدی العینی از صعود؛

چرا ستاره العین به تهران سفر نکرد؟

کایو به تهران سفر نکرد تا آخر هفته در لیگ امارات به میدان برود.

چرا ستاره العین به تهران سفر نکرد؟

به گزارش "ورزش سه"، کایو بازیکن تاثیر گذار برزیلی العین در سفر به تهران این تیم را همراهی نکرد تا غایب سرشناس این مسابقه باشد. ستاره برزیلی العین در دیدارهای اخیر این دو تیم همواره نمایش درخشانی داشت اما به دلیل درد عضلانی، مسئولان این تیم مانع از سفر او به تهران شدند.


مطر عبید سرپرست تیم فوتبال العین در واکنش به عدم حضور این بازیکن در تهران گفت: هفته آینده یک دیدار مهم در لیگ امارات داریم که در صورت برد قهرمانی ما قطعی می شود. قهرمانی در لیگ امارات برای ما بسیار مهم است و نمی خواهیم شانس قهرمانی را از دست بدهیم.


وی در ادامه افزود: در لیگ قهرمانان آسیا بعد از این بازی دو مسابقه دیگر پیش رو داریم و می توانیم در بازی های آینده به دنبال صعود باشیم و به همین دلیل ریسک نکردیم تا کایو برای دیدار بعدی ما مشکلی نداشته باشد.


العین پایان هفته جاری با تیم فوتبال الجزیره تقابل حساسی در لیگ امارات دارد و به همین دلیل کایو با عدم سفر به تهران خود را برای این دیدار آماده خواهد کرد.


صحبت های عبید نشان می دهد که گویا العینی ها نیز امید زیادی به درخشش در لیگ قهرمانان و صعود از گروه ندارند زیرا در صورت شکست برابر استقلال تقریبا این تیم نمی تواند راهی مرحله بعدی شود.

دیدگاه‌ها