کد خبر : 1510887 | 20 اسفند 1396 ساعت 12:11 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان: در زمین جواب العین را می‌دهیم

هافبک تیم فوتبال استقلال در نشست خبری حاضر شد.

شجاعیان: در زمین جواب العین را می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با العین درباره حریف روز دوشنبه آبی ها گفت: برابر العین مستحق برد بودیم و می توانستیم صدرنشینی را از الان قطعی تر کنیم. عزم خود را جزم کردیم و با انگیزه تمرین کردیم. کارهای تاکتیکی کادر فنی را تمرین کردیم و با توجه به انگیزه مجموعه استقلال، فردا یک بازی خوب به نمایش می گذاریم. با حمایت هواداران و دعای مردم ایران، می توانیم برنده باشیم و یک هدیه خوب به هواداران بدهیم.


وی ادامه داد: هواداران همیشه به ما لطف داشتند و ما را حمایت کردند. الان که روزهای خوب استقلال است می خواهم ما را حمایت کنند و همچنین از آوردن مواد محترقه و لیزر خودداری کنند و اگر فردی هم آورد، بغل دستی او کمک کند تا مشکلی پیش نیاید. توجهات روی ایران زیاد است و امیدوارم با شور و هیجان برنده بازی باشیم.

 

شجاعیان در واکنش به کری خواندن العینی ها، تصریح کرد: این موضوع را نشنیدم و اهل کری خواندن نیستم و با تمام توان برابر حریف به میدان می رویم. ما یازده نفر نیستیم و یک ایران هستیم و امیدوارم جواب آنها را در زمین بدهیم.


هافبک استقلال درباره احتمال غافلگیری برابر العین، عنوان کرد: هیچ دیداری آسان نیست و حریف را دست کم نمی گیریم و نتیجه قابل پیش بینی نیست. ما تمام توان را می گذاریم تا طبق پیش بینی کادرفنی، بر بازی مسلط باشیم و حواس ما نیز به تیم العین است تا به ما ضربه نزنند.

 

شجاعیان در پایان نشست خبری، عنوان کرد: امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد و مجددا جریمه نشویم. ما یک ماه گذشته در سفر بودیم و امیدوارم این مشکلات نباشد تا از میزبانی ها بهتر استفاده کنیم و در کنار هواداران حضور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها